Beantwoord

ITV kijken werkt niet in Firefox

• 21 januari 2018
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Waarom werkt ITV kijken nog STEEDS niet in Firefox???
Het wordt nu toch wel tijd om Silverlight in het museum op te bergen en eens wat hedendaags te gaan gebruiken...
(Microsoft heeft Silverlight 7 jaar geleden al dood verklaard... 😡 )

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Joran 26 januari 2018, 19:32

Slecht nieuws, Firefox gaat de komende tijd nog niet werken. Er wordt gewerkt aan een nieuwe versie van interactievtv.nl, tot die tijd wordt er niets meer gewijzigd aan de huidige site. Het is nog niet bekend wanneer deze nieuwe site live gaat. Lichtpuntje is dat die site gaat werken in alle moderne browsers. Zodra we daar wat meer over kunnen en mogen vertellen gaan we dat zeker doen 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Terechte opmerking Marco. Ik hoop dat er gewerkt wordt aan een oplossing voor Firefox. Ik heb de ontwikkelaars gevraagd of ze een update kunnen geven en hoop op goed nieuws. Ik laat het weten!
Reputatie 7
Badge +27
Slecht nieuws, Firefox gaat de komende tijd nog niet werken. Er wordt gewerkt aan een nieuwe versie van interactievtv.nl, tot die tijd wordt er niets meer gewijzigd aan de huidige site. Het is nog niet bekend wanneer deze nieuwe site live gaat. Lichtpuntje is dat die site gaat werken in alle moderne browsers. Zodra we daar wat meer over kunnen en mogen vertellen gaan we dat zeker doen 🙂
Lichtpuntje is dat die site gaat werken in alle moderne browsers.
Het zou treurig zijn als dat niet zo was... (het had al lang zo moeten zijn)
't Is niet een plotseling iets; gebruik van Silverlight wordt al 7 jaar afgeraden, en bijna niemand gebruikt het nog.
Waarom kunnen de andere providers wel een fatsoenlijk werkende oplossing bieden?
(klaarblijkelijk werken ze daar wat harder aan up-to-date houden van de software...)

Reageer