De Smart TV app van KPN

De Smart TV app van KPN
Reputatie 7
Badge +25

Met de KPN Smart TV app kijk je op je Smart TV direct naar je favoriete tv-programma’s zonder dat je een tv-ontvanger nodig hebt. Dat betekent dat je geen kabels meer door de kamer hebt lopen of apparatuur hoeft te plaatsen. Je start simpelweg je televisie, gaat naar de KPN Smart TV app en je kan televisie kijken. We vertellen je er hier alles over.
 

Wat is de KPN Smart TV app?

Met deze app kan je gemakkelijk tv kijken zonder extra apparatuur. Je kunt deze app vergelijken met de iTV app voor je mobiel, met het verschil dat je deze app downloadt en gebruikt op je Smart TV. Je vindt er alle basisfuncties in terug, zoals begin gemist, de tv-gids, terugkijken, je opnames en een overzicht van alle films en series uit je pakket. Ook kan je in het basispakket kijken naar ongeveer 62 zenders. Voor een aantal zenders zijn de rechten exclusief voor de tv-ontvanger. Ook zijn er een aantal regionale zenders beschikbaar. Bekijk hier het volledige zenderoverzicht.

 


Wat kan ik met de KPN Smart TV app?


Kijk vanaf het begin

Begin gemist? Dat is vanaf nu verleden tijd. Start het programma vanaf het begin.

Opnames inplannen en bekijken

Zelf bepalen wanneer je een programma terugkijkt? Plan dan (serie) opnames en kijk deze terug wanneer het jou uitkomt. Hiervoor heb je wel het Opnemen Pakket nodig.

Live TV pauzeren

Net als via de tv-ontvanger en de iTV online app kan je live tv pauzeren. Jij bepaalt vanaf waar en wanneer je verder kijkt (tot 7 dagen terug).

Filter op type programma in de gids

Geen eindeloze lijst met programma's, maar zie alleen de programma's die interessant voor jou zijn.

Zenderaanbod

Het zenderaanbod is gelijk aan de iTV online app.

On Demand

Ook On Demand films en series zijn beschikbaar via de KPN Smart TV app. Je vindt de optie in het menu van de app. 

 

De KPN Smart TV app gebruiken

De KPN Smart TV app is gratis te gebruiken voor alle KPN klanten met een Internet & TV abonnement van KPN. De app is beschikbaar in de app store voor Smart TV's van Samsung of LG (bouwjaar 2017 of nieuwer). Heb je een Philips of Sony TV met Android als besturingssysteem? Dan kun je de app downloaden via de Play Store.
 

Smart TV app

 

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of mijn televisie geschikt is?

De Smart TV app is geschikt voor tv’s van Samsung & LG uit 2017 of nieuwer. Zoek naar ‘KPN iTV’ in de app store van je Smart TV. Als je de app kunt vinden, betekent dit dat jouw tv geschikt is. 
 

Ook is de Smart TV app geschikt voor apparaten met Android TV OS. Dit zijn bijvoorbeeld sommige televisies van Sony en Philips, mediaspelers zoals de Nvidia Shield of de Xiaomi box, en ook de nieuwe Google Chromecast 4 met Google TV. Je kunt eenvoudig controleren of jouw Android TV apparaat geschikt is voor de app door de KPN iTV app te zoeken in de Play Store. Kun je de app niet vinden? Dan is je apparaat helaas niet geschikt voor de app.

 

Waar vind ik de KPN Smart TV app?

Je kan de app downloaden in de appstore van je TV. Zoek naar KPN en download vervolgens de app. Na het starten van de app voer je het abonnementsnummer (14 cijfers) en de pincode (4 cijfers) in. Je kan deze gegevens vinden in MijnKPN onder: Producten > Thuis > Informatie & Instellingen. Daarna kan je lekker televisie kijken.

 

Kan ik de Smart TV app naast de tv-ontvanger gebruiken?

Ja, je kan de Smart TV app naast de tv-ontvanger gebruiken. Als je wil wisselen tussen de Smart TV app en de tv-ontvanger, dan zul je op je tv van “source” moeten veranderen. Dit doe je door met de afstandsbediening van je televisie op de Home-button te drukken en vervolgens ga je naar “Source”. Hier selecteer je de tv-ontvanger. Met de KPN-afstandsbediening druk je op de input-button en selecteer je de tv-ontvanger.

 

Kan ik de KPN Smart TV app installeren op meerdere tv’s?

Je kunt de Smart TV app installeren op meerdere tv’s of Android TV toestellen, maar je kunt slechts op één apparaat tegelijkertijd kijken.

 

Waar vind ik mijn abonnementsnummer of mijn pincode?

Je hebt een abonnementsnummer en een pincode nodig om in te loggen op de KPN Smart TV app op je tv.

 

Het abonnementsnummer (14 cijfers) voor Interactieve TV vind je in MijnKPN onder ‘Thuis’ > ‘Interactieve TV’ > ‘Abonnement’ > ‘Abonnementsnummer’.

 

Als je je pincode bent vergeten, kun je deze resetten wanneer je verbonden bent met je thuisnetwerk. Gebruik hiervoor de Servicetool.

 

Hoe werkt het kinderslot?

De KPN Smart TV app neemt de kinderslot-instellingen over van de tv-ontvanger. Heb je het kinderslot geactiveerd via de tv-ontvanger, dan is kinderslot ook actief op de KPN Smart TV app. Je kunt het kinderslot ontgrendelen door op een item met kinderslot te klikken en de pincode in te voeren. Je schakelt hiermee kinderslot uit voor de gehele sessie.

Je kunt kinderslot ook tijdelijk uitschakelen via het Instellingen menu. Dit doe je in Instellingen > Kinderslot. Klik op ‘Tijdelijk uitschakelen’ en voer je pincode in. Als je de Kinderslot instellingen wilt wijzigen, doe je dat op de tv-ontvanger via Menu > Instellingen > Kinderslot.

 

Voor meer informatie over de Smart TV App kun je ook terecht op https://www.kpn.com/smarttv. Heb je daarna nog vragen? Laat ze dan gerust hier onder het topic achter.


Laatste update: 21-12-2021


2084 reacties

Reputatie 7
Ik zal binnenkort eens de tv-ontvanger uit het meubel trekken. En dan een gratis maand NLziet, , Amazon Prime, (Netflix heb ik al, en Videoland hoef ik niet) Dplay (via Chromecast) en eventueel ook Film1 proberen.



Gewoon om even te kijken hoe dat zal gaan bevallen 🙄

Edit, regionaal ga ik wel missen op deze wijze,... Maar we hebben de kabel nog.
Op 5 april ontving ik de nieuwsbrief van KPN met de boodschap dat zij een nieuwe Samsung app aanbieden zodat je TV kunt kijken zonder kastje.



Heb je Digitenne en overweeg je een nieuwe Samsung TV te kopen? Niet doen!



We wonen in een buitengebied dus we kunnen enkel TV kijken via Digitenne van KPN. En hoewel onze oude TV prima werkte met het oude kastje van de KPN, was dit niet het geval met de nieuwe digitenne kastjes, die we moeten huren. Het oude kastje was eigendom en gratis. Op 2 TV's werkt het kastje, weliswaar traag, maar bij de 3e TV hebben we helemaal geen beeld.



Op 16-4 heb ik KPN gebeld om aan te geven dat ik het 3e kastje ( wat nooit ontvangen was door ons, maar wel in rekening werd gebracht) niet nodig heb, aangezien deze niet op mijn 1 van onze TV's werkt.



Ik vertelde de dame nog dat ik een een nieuwe Samsung smart TV wilde kopen nav de oplossing die KPN in hun nieuwsbrief aangegeven heeft :



We hebben iets nieuws! Een Smart TV app van KPN op je Samsung Smart TV. Nu geniet je ook van je favoriete programma’s zonder tv-ontvanger.



OK allemaal gedoe en zondegeld, maar goed, het idee dat we eindelijk van dat rotkastje af zijn, wat er tergend lang over doet om een signaal op te pakken en geen gehannes meer hebben met 2 afstandsbedieningen klinkt aanlokkelijk.



Ik bel voor de zekerheid ook nog even naar Solcon, de toekomstige glasvezel club, om te checken of zij deze app ook aanbieden. Niet dat zij straks ook een app hebben die weer alleen voor een ander merk TV geldt.



Tevreden met de antwoorden zoek ik de nieuwe TV uit die na 2 dagen arriveert. Gisteren sluit ik de TV aan, zie een KPN app en ging naarstig op zoek naar het 14 cijferige abonnementsnummer waar om gevraagd werd. Geen nummer te vinden bij mijn KPN gegevens. Contact met een chatmeneer Jordi.



Conclusie; de info in de KPN nieuwsbrief klopt niet.



Kijken zonder kastje kan met deze app wel, maar niet als er Digitenne op je kastje staat! Je moet blijkbaar interactieve TV hebben.



Noch in de nieuwsbrief, noch op de pagina waar je door kunt klikken staat vermeld dat het niet werkt voor Digitenne, nergens staat dat het alleen geldt als je interactieve TV hebt.



Er staat enkel dat je internet en TV van KPN moet hebben. Nou dat hebben we.



Een stukje uit de chatsessie na 30 minuten:



Jij (7:32:06 PM):en waar staat dan in de nieuwsbrief of in de link dat het interactieve TV betreft?

Jordi (7:32:40 PM):Ik kan dat ook niet vinden, daar geef ik je gelijk in. Het is inderdaad erg onduidelijk.

Jij (7:33:00 PM):En waarom heb ik dan een nieuwe TV gekocht?

Jordi (7:33:41 PM):Dat weet ik niet, daar ben ik niet bij geweest.

Jij (7:34:21 PM):omdat er staat dat ik dan zonder kastje tv kan kijken. Daarom!



Samenvattend komt het er voor ons op neer dat:

- We een nieuwe TV hebben gekocht, omdat KPN de kastjes heeft aangepast.

- De signalen van de TV veel trager binnen komen via het nieuwe kastje wat we MOETEN huren

- Er een app aangeboden wordt met een belofte die ze niet waar kunnen maken aangezien we in een buitengebied wonen.

- Er een aantal zenders verdwijnen, zo wordt vermeld in een volgende nieuwsbrief. het aanbod wordt dus kleiner.

- Het maandelijkse bedrag gaat omhoog door huur van de nieuwe kastjes én het abonnementsgeld is verhoogd.







Kortom waarschuwing; koop geen nieuwe Samsung TV om te kijken zonder kastje, want het werkt niet met Digitenne.



Dit is wat KPN communiceert: Heb jij Internet en TV van KPN en een Samsung TV (bouwjaar 2017 of nieuwer)? Dan kijk je met de Smart TV App je favoriete tv-programma's gelijk op je smart tv, zonder tv-ontvanger.



Trap er dus niet in als je Digitenne hebt.
Met de KPN Smart TV app kijk je op je smart-tv direct naar je favoriete tv-programma’s zonder dat je een tv-ontvanger nodig hebt. Dat betekent dat je geen draden meer door de kamer hebt lopen of apparatuur moet plaatsen. Je start simpelweg je televisie, gaat naar de app van KPN en je kan televisie kijken. Makkelijk toch?! Ben je benieuwd naar de nieuwe KPN Smart TV app, lees dan ons blog op KPN Beleef.



Wat is de KPN Smart TV app?



Deze nieuwe app kun je het beste vergelijken met de iTV app voor je mobiel met het verschil dat je deze app downloadt en gebruikt op je Smart TV. Superhandig, want daardoor heb je geen TV-ontvanger meer nodig.



Wat kun je met de KPN Smart TV app?



Kijk vanaf het begin

Begin gemist? Dat is vanaf nu verleden tijd. Start het programma vanaf het begin.



Plan opnames

Zelf bepalen wanneer je een programma terugkijkt? Plan dan (serie) opnames en kijk deze terug wanneer het jou uitkomt.



Pauzeer en kijk verder wanneer jij wil

Plaspauze? Of onverwachts bezoek? Jij bepaalt vanaf waar en wanneer je verder kijkt (tot 7 dagen terug).



Filter op type programma in de gids

Geen eindeloze lijst met programma's, maar zie alleen de programma's die interessant voor jou zijn.



Zenderaanbod

Het zenderaanbod is gelijk als de iTV app



In de nabije toekomst zullen we nog een aantal functionaliteiten toevoegen. Denk hierbij aan functies zoals On Demand.



Ik wil de KPN Smart TV app graag proberen



Leuk dat je onze nieuwe app wil ontdekken. De KPN Smart TV app is gratis te gebruiken voor alle KPN klanten met een Internet & TV abonnement van KPN. Op dit moment moet je echter wel een smart-tv van Samsung (bouwjaar 2017 of nieuwer) hebben. Natuurlijk zorgen we ervoor dat er snel andere merken bijkomen!



Hoe weet ik of mijn televisie geschikt is?

Weet je niet of je TV geschikt is om de app te gebruiken? Dit is makkelijk te achterhalen door te zoeken op de KPN App in de appstore van je TV.



Waar vind ik de KPN Smart TV app?

Je kan de app downloaden in de appstore van je TV. Zoek naar KPN en download vervolgens de app. Na het starten van de app voer je het abonnementsnummer (14 cijfers) en de pincode (4 cijfers) in. Je kan deze gegevens vinden in MijnKPN onder: Producten > Thuis > Informatie & Instellingen. Daarna kan je lekker televisie kijken.



De KPN Smart TV app naast de tv-ontvanger gebruiken

Wil je de tv-ontvanger nog niet meteen weghalen, geen probleem. Je kan de Smart TV app naast de tv-ontvanger gebruiken. Als je wil wisselen tussen de Smart TV app en de tv-ontvanger, dan zul je op je tv van “source” moeten veranderen. Dit doe je door met de afstandsbediening van je televisie op de Home-button te drukken en vervolgens ga je naar “Source”. Hier selecteer je de tv-ontvanger. Met de KPN-afstandsbediening druk je op de input-button en selecteer je de tv-ontvanger.



Nog meer lezen over de Smart tv app?



Op onze website vind je alle informatie over de KPN Smart Tv app nog een keer overzichtelijk op een rij. Alvast veel kijkplezier gewenst.



Er zijn ook heel veel klanten met een Philips TV, maar die tellen weer niet mee zeker?

ws hebben veel moderators een Samsung tv😉😉
Reputatie 7
Er zijn ook heel veel klanten met een Philips TV, maar die tellen weer niet mee zeker?

ws hebben veel moderators een Samsung tv😉😉


Als jij een moderne Philips smart TV hebt, dan is dat een Android-TV en met een Android-TV heb je de mogelijkheid al om met de KPN iTV app naar de televisie te casten.

Dat is dan ook een reden om de ontwikkeling van een app voor de Android-TV minder prioriteit te geven t.o.v. de ontwikkeling van een app voor Samsung en LG televisies.
lieve mensen mijn opmerking betreft het feit dat het niet werkt als je DIGITENNE hebt. Graag even lezen wat er staat.
De meeste tv-kijkers in Nederland hebben er Samsung. Samsung leverde volgens de Consumentengids jarenlang de beste tv's. Nu heeft LG dat stokje overgenomen. Kwestie van marktaandeel en zeker niet van de persoonlijke voorkeur van moderators of ontwikkelaars.
Beste @gabyb, voor deze app moet je een internet en tv abbo hebben. Kwestie van goed lezen.
en waar staat dat? @Henk2304

Er staat dat je TV en internet moet hebben van KPN.
De medewerker van KPN kreeg het namelijk ook niet gevonden @Henk2304
en waar staat dat? @Henk2304



Er staat dat je TV en internet moet hebben van KPN.


Precies, geen Digitenne dus. Het abbo heet "internet en tv", goed lezen dus.
Er staat dus NIET dat het abonnement zo moet heten.

Ik heb internet en TV via KPN, zo staat het op mijn rekening.



De melding is bedoeld voor mensen die Digitenne TV krijgen van KPN.

Niet voor mensen die proberen mij uit te leggen dat ik niet kan lezen. Zelfs de KPN medewerker chat en telefonisch hebben bevestigd dat dat er niet staat.

Maar goed dat staat al in het bericht.

PS: abonnement is met 1 b, populaire afkorting abo? 😉 )

Ik ga wat zinnings doen. Fijne dag!
Reputatie 7
Er staat dus NIET dat het abonnement zo moet heten.



Maar je hebt gelijk, de smart-TV app is ook met een Alles-in-1 abonnement te gebruiken.

Helaas niet met een Internet-only abonnement gecombineerd met een Digitenne abonnement ook al neem je ook dan zowel Internet als TV af bij KPN.
lieve mensen mijn opmerking betreft het feit dat het niet werkt als je DIGITENNE hebt. Graag even lezen wat er staat.

Met een abonnement bij Solcon, NLe, XS4ALL etc heb je hier ook niks aan zover ik kan zeggen. Niet deze specifieke app voor smart tv's dus ik ben heel benieuwd hoe Solcon klanten deze wel kunnen gebruiken of de 'gewone' app werdt bedoeld door hun klantenservice. Wat wel kan is dat die klanten wel gelinkt zijn aan de KPN database Telfort klanten niet.



Ik zou willen stellen alleen met een Internet&TV abonnement of Internet &TV&Bellen van KPN aangezien bellen tegenwoordig optie is bestaan er geen echte alles-in-1 pakketten meer. De producten die je nu kan afnemen staat dat niet meer zo genoemd.



Er staat dus NIET dat het abonnement zo moet heten.

Ik heb internet en TV via KPN, zo staat het op mijn rekening.





Dit vind ik wel apart je neemt het product Digitenne af en daarnaast het product Internet en de factuur noemt dit Internet en TV ik mag toch aannemen dat er wel ergens specifiek Digitenne op de factuur of overeenkomsten staat?
Reputatie 7
Met een abonnement bij Solcon, NLe, XS4ALL etc heb je hier ook niks aan zover ik kan zeggen. Niet deze specifieke app voor smart tv's dus ik ben heel benieuwd hoe Solcon klanten deze wel kunnen gebruiken tenzij de 'gewone' app werdt bedoeld door hun klantenservice.

Wat heeft klantenservice van Solcon dan geroepen?

Strict formeel is NLe t.a.v. het televisie abonnement een intermediair. De contract t.a.v. televisie is juridisch gezien een contract tussen de abonnee en KPN Wholesale, niet tussen abonnee en NLe. Je schiet er overigens niets mee op want Internet loopt dan nog altijd niet via KPN.



Ik zou willen stellen alleen met een Internet&TV abonnement of Internet &TV&Bellen van KPN aangezien bellen tegenwoordig optie is bestaan er geen echte alles-in-1 pakketten meer. De producten die je nu kan afnemen staat dat niet meer zo genoemd.

De producten die je niet meer kunt afnemen worden inderdaad niet meer genoemd, maar er zijn nog heeeeel veel abonnees, waaronder ik, met een echt "Alles-in-1" abonnement.



Overigens is het Internet & TV zonder telefonie abonnement i.c.m. Spotify Premium vanaf 1 juni 2019 €0,51 goedkoper dan het "Alles-in-1 Standaard" abonnement en als je jouw abonnement laat omzetten naar een nieuw jaarcontract dan krijg je 3 maanden €22,50 korting. Je laat dan de prijsstijging van €3,50 feitelijk weer voor ruim anderhalf jaar door KPN betalen.

Je moet dan echter niet het abonnement via mijnKPN omzetten, maar een medewerker van KPN het contract laten aanpassen naar een nieuw jaarcontract.





Bron.





Er staat dus NIET dat het abonnement zo moet heten.

Ik heb internet en TV via KPN, zo staat het op mijn rekening.
Dit vind ik wel apart je neemt het product Digitenne af en daarnaast het product Internet en de factuur noemt dit Internet en TV ik mag toch aannemen dat er wel ergens specifiek Digitenne op de factuur of overeenkomsten staat?


gabyb heeft inderdaad geen "Internet en TV" abonnement maar een Internet abonnement en een Digitenne abonnement. Daarmee heeft gabyb overigens wel Internet en TV (Digitenne) via KPN.
Daar wringt dus de schoen je hebt het product Internet en TV dat is waar je de smart tv app bij kan gebruiken als het product Digitenne op een gezamelijke factuur met het product Internet als Internet en TV wordt genoemd snap ik de verwarring.

Het zijn twee verschillende producten en moet dus ook dusdanig benoemd zijn op een factuur.



Gaby schrijft in een eerdere reactie dit:



Ik bel voor de zekerheid ook nog even naar Solcon, de toekomstige glasvezel club, om te checken of zij deze app ook aanbieden. Niet dat zij straks ook een app hebben die weer alleen voor een ander merk TV geldt



Ik vermoed dat daar toch twee apps door elkaar zijn gehaald.



Aangaande NLe ik heb daar met verbazing een topic overgelezen hoe dat in elkaar zit. Op basis van wat je nu schrijft zouden deze NLe klanten dus wel deze app kunnen gebruiken? Ik ging er vanuit dat ook deze klanten geen KPN tv abonneenummer hebben nu twijfel ik daaraan.



*edit* dus niet vanwege het punt dat alleen tv van KPN is via NLe. Bron
Reputatie 7
Daar wringt dus de schoen je hebt het product Internet en TV dat is waar je de smart tv app bij kan gebruiken als het product Digitenne op een gezamelijke factuur met het product Internet als Internet en TV wordt genoemd snap ik de verwarring.

Het zijn twee verschillende producten en moet dus ook dusdanig benoemd zijn op een factuur.


Wat mij betreft wringt de schoen daar helemaal niet, de schoen wringt mijns inziens in de gebruikte terminologie in de publicatie. KPN bedoelt inderdaad het "Internet en TV" abonnement, maar de gepubliceerde tekst kan prima gelezen worden als een Internet abonnement en een TV abonnement. En dat is precies wat gabyb heeft.



Aangaande NLe ik heb daar met verbazing een topic overgelezen hoe dat in elkaar zit. Op basis van wat je nu schrijft zouden deze NLe klanten dus wel deze app kunnen gebruiken? Ik ging er vanuit dat ook deze klanten geen KPN tv abonneenummer hebben nu twijfel ik daaraan.



*edit* dus niet vanwege het punt dat alleen tv van KPN is via NLe. Bron


Zoals ik ook al schreef. 😉





Bron.
Reputatie 2
Al meer bekend over de ondersteuning voor Apple TV 4(4K)?
Reputatie 7
Al meer bekend over de ondersteuning voor Apple TV 4(4K)?

Nee en ook is er nog niets bekend over de ondersteuning van Android-TV.
Reputatie 4
Badge +1


Al meer bekend over de ondersteuning voor Apple TV 4(4K)?Nee en ook is er nog niets bekend over de ondersteuning van Android-TV.


Gelukkig kan ik (voorlopig nog) kijken via Silk Browser op mijn Shield TV.
Reputatie 7
Badge +16
Mijn nieuwe TV is binnen en ik heb ook wat meer tijd gehad om met de app te spelen en er is een geweldige basis gelegd die naar mijn mening beter werkt dan de reviever (Tenminste, met de standaard afstandsbediening).



Ik mis wel een paar opties:


  • Ondemand video kijken (Bijvoorbeeld via pluspakket 🙂 ).
  • De preview wanneer je doorspoeld tijdens een opnamen/beging gemist.
  • De preview functie in 't app menu mist.



Daarnaast mag de stabiliteit een tikje beter (Soms komt er een foutmelding en en zappen gaat minder snel dan met de reciever) maar dat lijkt mij gewoon een kinderziekte.



Als de iTV app je laatste app is zal deze gewoon opstarten wanneer je de TV aanzet. Hartstikke cool 😃
Reputatie 7
Mijn nieuwe TV is binnen en ik heb ook wat meer tijd gehad om met de app te spelen en er is een geweldige basis gelegd die naar mijn mening beter werkt dan de reviever (Tenminste, met de standaard afstandsbediening).

Ik hoor je niet praten over de lagere beeldkwaliteit terwijl je die toch echt wel zou moeten ervaren.
Reputatie 7
@SjorsK mag mijn brilletje wel even lenen,.. Links -1.50 rechts -0.50, heb hem toch niet altijd op, hij is wel hip gekleurd in mat blauw 😂
Reputatie 7
Badge +16


Mijn nieuwe TV is binnen en ik heb ook wat meer tijd gehad om met de app te spelen en er is een geweldige basis gelegd die naar mijn mening beter werkt dan de reviever (Tenminste, met de standaard afstandsbediening).Ik hoor je niet praten over de lagere beeldkwaliteit terwijl je die toch echt wel zou moeten ervaren.




Dat is omdat ie net nieuw is en ik nog met de calibratie zit te spelen dus mijn resultaten op dat gebied zijn alles behalve accuraat. Eerst even dat perfectioneren en de upscaling perfectioneren en daarna ga ik iets vinden over kwaliteit 😄😉



De TV op zich heeft iets meer mijn aandacht 😇
Vreemd, dat er mensen zijn die zich druk maken om het verdienmodel van KPN. De laastste jaren hebben ze niet voor niks de tarieven al flink verhoogd en nu brengen jullie KPN ook nog op het idee om andere inkomsten te generen! Zijn jullie soms medewerkers van KPN en masseren jullie al voor op nieuwe tarieven? Dat gezegd hebbende:



Mijn vraag is eigenlijk deze: .


  1. kan deze App ook in het buitenland worden gebruikt?
  2. en zo ja, ik heb geen kleine smart TV van Samsung kunnen vinden, een maatje geschikt voor caravan en/of camper.
Iemand een tip.

groetjes Jelle
Reputatie 7

  1. kan deze App ook in het buitenland worden gebruikt?


Nee, de app op smart-TV kan alleen binnen het thuisnetwerk gebruikt worden.





Je kunt overigens eenvoudig hetzelfde bereiken met de iTV app op telefoon of tablet en een Chromecast. Bijkomend voordeel, dat werkt wel in het buitenland.

Reageer