Beantwoord

Itv kpn meldt geen verbinding in het buitenland mogelijk ondanks verbonden in Nederland

• 4 februari 2018
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Itv zegt dat ik in alleen in Nederland gebruik kan maken van tv kijken via 3g of 4g . Ik ben gewoon in nederland, waarom doet die app het dan niet? Mijn locatie staat aan en geeft aan dat ik gewoon in nederland ben, maar de app geeft nog steeds aan dat ik alleen in nederland gebruik kan maken van tv kijken of 3g of 4g. Hoe kan dit? Ik heb meerder malen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar hier is het niet mee opgelost. Iemand een id? Zelfs een medewerker aan de telefoon kon mij niet vertellen waar het aan lag. Ik vind dit alles behoorlijk vreemd?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Natasja_1 9 februari 2018, 12:17

Ha @Bj_ButteR, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Ik heb een aantal aanvullende vragen voor je:

- Heeft het eerder buitenshuis wel gewerkt?
- Doet het probleem zich op meerdere locaties voor?
- Werkt het thuis via de WiFi wel?
- Staat het schuifje bij 'tv kijken via 3G/4G' bij de instellingen aan?

Hoor graag van je!

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Bj_ButteR. Ik hoop dat geen bericht goed bericht is 🙂 Zo niet, geef dan een gil!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Bj_ButteR, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Ik heb een aantal aanvullende vragen voor je:

Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10

Hoor graag van je!

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Bj_ButteR. Ik hoop dat geen bericht goed bericht is 🙂 Zo niet, geef dan een gil!

Reageer