Beantwoord

ITV: lokale zenders

• 15 juli 2018
  • 8 reacties
  • 186 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

Ik ben nu bij me broertje in Arnhem en hij heb zelfs alle lokale zenders zo als RTV NH en L1 en TV Noord en TV West en TV Rijmond en Omroep Brabant en Omroep Gelderland en Omroep Flevoland en Omroep Friesland en RTV Drenthe en RTV Utrecht en Omroep Zeeland en AT5.

En hij heb KPN ITV van jullie.

Hoe kan dat.

Groetjes David Meijer
icon

Beste antwoord door Paul_ 17 juli 2018, 09:50

Hoi iedereen, het verbaast mij ook eerlijk gezegd. Ik heb deze melding (de afgelopen maanden) een paar keer voorbij zien komen en het is een incidenteel foutje is aan onze kant. Ik kan natuurlijk de technische dienst ernaar laten kijken maar dan heb ik gegevens nodig van de betreffende klant, én de kans is groot dat het dan 'hersteld' wordt. Dus dan is de vraag of je dat zou willen...
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Dat is vreemd David! Normaal gesproken hoort dat niet zo te zijn. Heeft hij ze altijd nog gehad? of wellicht sinds kort weer? mogelijk dat KPN dan 'stilzwijgend' alle regionale zenders weer terugzet.
Reputatie 4
Badge +2
Ja ik vindt het ook vreemd dit heb hij al weken.
Reputatie 6
Badge +8
Ja ik vindt het ook vreemd dit heb hij al weken.

Ik ben benieuwd waar KPN mee gaat komen als antwoord 😉
Reputatie 4
Badge +2
Ja ik ook
Bij mijn vader is het ook zo... alle regionale omroepen beschikbaar.
Ik verbaasde mij er vorige week nog over.

En ja, in Gelderland.
Reputatie 6
Badge +8
Bij mijn vader is het ook zo... alle regionale omroepen beschikbaar.
Ik verbaasde mij er vorige week nog over.

En ja, in Gelderland.

Heel vreemd! Hier net nog even gekeken maar toch echt niet alle regionale te vinden.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi iedereen, het verbaast mij ook eerlijk gezegd. Ik heb deze melding (de afgelopen maanden) een paar keer voorbij zien komen en het is een incidenteel foutje is aan onze kant. Ik kan natuurlijk de technische dienst ernaar laten kijken maar dan heb ik gegevens nodig van de betreffende klant, én de kans is groot dat het dan 'hersteld' wordt. Dus dan is de vraag of je dat zou willen...
Reputatie 4
Badge +2
Ik weet niet precies de klant nummer van me broertje want ik bent namelijk weer thuis in Krommenie.

Reageer