Beantwoord

itv loopt steeds vast in windows 10 App.

• 13 december 2017
  • 11 reacties
  • 996 keer bekeken

itv app van Windows 10 loopt constant vast, in een aantal verschillende browsers loopt itv van kpn helemaal niet. ik heb ook de ziggo app, whoo deze loopt altijd en qua beeld kwaliteit super.
Als ik foxsport via kpn tv kijk, gaat het met snellen beelden echt super slecht,
hebben meer mensen hier last van ?😢
icon

Beste antwoord door Mosaic 4 april 2018, 11:44

Nadat "hardwareversnelling" in Silverlight (Windows 10) is uitgeschakeld zijn alle vastlopers nagenoeg verdwenen:
1. Start de Silverlight applicatie via het Start Menu
2. Selecteer het tabblad "Weergave"
3. Haal het vinkje weg bij Hardwareversnelling
4. Klik op OK om de instelling op te slaan
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marcel,

Wat zonde dat het allemaal zo slecht werkt bij je. Zo hoort het natuurlijk niet. Ik maak uit je verhaal op dat je de iTV Online App voor Windows 10 op je vaste computer/laptop gebruikt. Dit werkt dus niet lekker en ook via meerdere browsers.

Ik ben benieuwd of je gebruikt maakt van een draadloze- of bekabelde verbinding. Kun je me dit vertellen? Ook ben ik benieuwd of je nog andere apparaten hebt waarmee je iTV Online gebruikt. Werkt het daarop wel goed?

Ik hoor graag van je!
Heb precies hetzelfde op mijn desktop pc met utp kabel. Elke zender stopt na een aantal minuten. Na verversen gaat het dan weer verder. Maar de itv op Windows 10 heeft eigenlijk nooit goed gewerkt. HD is het ook echt niet, ondanks dat het er staat. Gelukkig heb ik op zolder een tv met itv kastje.
beste Burhan,
Alles is op een netwerk bekabelt cat 5/6 aangesloten, netwerk is een gigabit netwerk en abo van kpn is een glasvezel 500mb up/down. high-end systeem ook de laptop loopt hij ook vast.
yup dit heb ik dus ook steeds op de pc's , op de gewone tv loopt het wel echter over de beeld kwaliteit zullen we maar zwijgen. heb ook nog een ziggo accountje voor F1 kijk ik op de pc beeld is echt veel beter als bij kpn. ook de ziggo app loopt als een trein. daar kan kpn nog wat van leren.

Heb precies hetzelfde op mijn desktop pc met utp kabel. Elke zender stopt na een aantal minuten. Na verversen gaat het dan weer verder. Maar de itv op Windows 10 heeft eigenlijk nooit goed gewerkt. HD is het ook echt niet, ondanks dat het er staat. Gelukkig heb ik op zolder een tv met itv kastje.
Reputatie 5
Badge +11
Dus de computer is rechtstreeks verbonden met de Experia Box? Of zit er nog een ander apparaat tussen?
Heb je ook de iTV Online App al eens opnieuw geïnstalleerd? Dit kan helpen.

De problemen die je ervaart zijn dus het vastlopen van beelden tijdens het kijken. Het lijkt er dan op dat de verbinding niet optimaal is of de App niet goed werkt. Ik hoor echter niet van veel andere klanten dezelfde klachten, dus vandaar dat we moeten zoeken naar de oorzaak.
beste Burham,
kijk ff naar de bijlage , dit is de kpn eigen speedtest dat zegt genoeg denk.
als ik in googel de tekst " itv van kpn loopt niet "dan krijg je toch wel veel hits. ik heb gister op een schone windows 10 home laptop de app van kpn. Itv geïnstalleerd en liep na 10 min vast.
kijk ook ff naar deze link : https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/kpn-itv-online/9wzdncrfjb2l en kijk dan ff naar de "Waarderingen en beoordelingen" van de eerste 10 beoordelingen zijn er 9 negatief. ik vind het super jammer , heb een heel mooi pakket van kpn compleet , maar de Itv app loopt gewoon niet.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Marcel, de beoordelingen zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven. De ontwikkeling van de Windows app is tot mijn spijt gestopt. De problemen in deze versie worden niet opgelost middels een update. Wel wordt er gewerkt aan een nieuwe versie van de website. Een die het hopelijk beter doet in alle browsers. Aan de snelheid van jouw internetverbinding ligt het duidelijk niet.

Kun je toelichten wat er mis gaat in de browserversie? Je geeft aan dat de ITV het daar helemaal niet doet. Word je wel automatisch ingelogd? Hapert het beeld of krijg je helemaal geen zender te zien? En welke browser(s) heb je gebruikt om te testen?
heb firefox en internet Explorer 11 beiden lopen niet .
heel jammer . overigens mijn mobiel met android daar loopt het wel als een speer.
Reputatie 1
Bij mij is het al een jaar aan de gang. Ik heb deze week door een crash W10 opnieuw moeten installeren dus dacht via de website naar een film uit het pluspakket te kijken en ja hoor na 10 minuten stotteren en geheel vastlopen zowel met wifi als vaste verbinding met een pc die draait op een i 5 processor met 8 gig geheugen en via speedtest gemeten ping 9 ms, down 30.22 Mbps, up 9,68
vandaag even een Android emulator NOX player ver.6 geïnstalleerd en toen itv in de google playstore er op gezet. en lopen maar. oke is nog niet optimaal maar het op zwart of vast lopen was er niet meer bij.
als de emulator grafisch sterken was dan liep het meteen goed.
Nadat "hardwareversnelling" in Silverlight (Windows 10) is uitgeschakeld zijn alle vastlopers nagenoeg verdwenen:
1. Start de Silverlight applicatie via het Start Menu
2. Selecteer het tabblad "Weergave"
3. Haal het vinkje weg bij Hardwareversnelling
4. Klik op OK om de instelling op te slaan

Reageer