Beantwoord

iTV mobiel alleen Nederland 1, 2 en 3

  • 20 December 2019
  • 11 reacties
  • 286 keer bekeken

Ik kan op mijn mobiel itv alleen Nederland 1 2 en 3 ontvangen dus geen bv foxsport heb het altijd wel gekunt heb nu wel een andere telefoon de galaxy a70

icon

Beste antwoord door Tycha 24 December 2019, 20:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Okuma, welkom op het forum. 

Dit is gek. Zie je wel de RTL en SBS zenders in de app? En zie je de zenders wel goed op de ontvanger thuis? 

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik vanaf hier ook meekijken. 

Ik hoor graag van je. 

hallo kpn. Ja ik kan wel de SBS en RTL zenders zien maar niet activeren en ik zie het wel op de ontvanger thuis

Reputatie 7
Badge +24

Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw willen loggen? Wanneer dit niet automatisch gebeurt graag inloggen met itv account en pincode. 

Heb ik al gedaan maakt niks uit. Heb de telefoon ook al uitgezet en weer opnieuw aan helpt ook niet sorry

Reputatie 7
Badge +21

@Okuma, Susan hier! Kan je aangeven of je de app via WiFi of het 3G/4G netwerk gebruikt? En heb je locatie aanstaan bij het gebruik via het mobiele netwerk?

Kan je de app /website ook op een ander apparaat testen, bijvoorbeeld een ander mobiel toestel of laptop om te kijken of die het wel met jouw inloggegevens doen?

Hallo Susan, heb beide al geprobeerd zowel WiFi als 4G. En ook op mijn oude mobiel Samsung s6 doet die het gewoon. Sorry

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Okuma 

 

Wil je eens controleren of er een update is voor Google Chrome ?,in de Playstore zo ja, even doen, daarna controleren of de itv app weer gewoon werkt.

Tycha hartelijk dank dat was het probleem👍😀

 

Groetjes Okuma

Reputatie 7
Badge +11

Fijn! Graag gedaan 😀

Reputatie 7
Badge +24

Verdikkie, daar heb ik niet eens aan gedacht. Dankjewel @Tycha !

Beste, 

Heb nu een Samsung Galaxy a70, maar kan geen heel scherm krijgen als ik itv kpn kijk. Iemand een idee

 

Groetjes  okuma