Beantwoord

itv modem

  • 5 July 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Mijn modem stoort heel vaak ik heb alle kabels gecontroleerd en al een paar keer gerest maar hij blijft het doen ik kan niet meer zonder gekut op een andere zender te zetten en kan niks in het menu of mijn opnames kijken want hij blijft maar verder spoelen en of van zender naar zender klikken erg irritant en zonde van mijn geld dit doet die nu al een paar weken en blijft het doen.
Ik zou graag willen dat deze vervangen wordt zonder dat ik weer extra kosten kwijt ben.

Met vriendelijke groet Peter van der laag
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 July 2019, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Peet75

Wat bedoel je nu met "modem"?
De Experia Box of de TV ontvanger?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Peet, welkom bij ons.

Ook ik ben benieuwd om welk kastje het gaat, ik gok de televisieontvanger. Als de ontvanger uit het niets rare handelingen verricht is een omruiling nodig, denk ik. Probeer eerst nog even de ontvanger te resetten op deze manier. Zie stap 2 op die pagina.

Mocht dat ook niet helpen, laat het me weten. Zou je dan ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Peet, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.