iTV Online app heeft haperend beeld

  • 17 February 2020
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Sinds 2 dagen (update?) Hapert het beeld in de app. 

Het beeld loopt traag. Mobiel uit en aan en opnieuw app installeren losse niks op

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Md82

Wat voor merk/type mobiel heb je?

Reputatie 7

Hoi @Md82, welkom op het forum. Een haperend beeld is niet fijn natuurlijk. Ik ben net als Tycha benieuwd wat voor toestel je precies hebt en hoe je bent verbonden. Gebruik je de app via het WiFi-netwerk of via het mobiele netwerk? Heb je het via beide getest?

Reputatie 7

Hoi @Md82, we hebben helaas geen reactie meer van je gezien. Is het inmiddels verbeterd of kunnen wij nog iets voor je doen?

Bedankt voor de reacties. Meldingen kwamen in spammail. Opgelost is het niet. Workarround inmiddels wel gevonden. Nml app verwijderen en opnieuw installeren. 

Sony Xperia 1, WiFi en regulier netwerk beide geprobeerd maakt geen verschil. 

Cashe, cookies etc verwijderd. Voldoende ruimte en vrij geheugen. Andere apps werken prima. 

Deze na verse installatie ook weer heel eventjes. 

Reputatie 7

Het verwijderen en opnieuw installeren werkt maar even dus, als ik je goed begrijp. Om dat elke keer te moeten doen schiet ook niet op natuurlijk. Als je de iTV Online app op een ander apparaat gebruikt, hoe gaat dat dan? Zit daar een verschil in?