Itv online app iPhone werkt niet helemaal

• 25 maart 2014
  • 156 reacties
  • 6088 keer bekeken

Sinds een aantal dagen doen niet alle zenders het meer via de app voor de iPhone. Reguliere zenders werken, maar MTV, Discovery, national geographic en nog een aantal zender doen het niet.... Bij het laden van 1 van deze zenders krijg ik de foutmelding ' deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later nog eens'. Iemand een oplossing!!?? Ben het een beetje zat.....

156 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Geen iPhone, maar ik heb gisteren de app op de iPad nog geprobeerd en krijg bij het zappen (zweepen van rechts naar links) soms deze melding. Door wat rustiger te zappen (de zender even een paar seconden bekijken) lukt het me wel. Bedoel je dat?

Helaas is dat het niet... Maar dank voor je reactie! Een aantal zenders doen het simpelweg gewoon niet die in het verleden wel gewoon werkte. De foutmelding is eigenlijk het enige wat ik zie als ik naar die zenders toe wil. Heb geprobeerd rustiger van zender te wisselen, maar dat helpt niet.
Reputatie 7
Badge +16
Ok, ik heb deze zenders wel op de iPad, dus moet deze vraag even naar KPN doorverwezen worden.

Dank voor het doorzetten naar KPN! Hoop dat ze snel reageren. Heb tot op heden niks vernomen.
Gr. Gin
Hallo, ik heb exact hetzelfde probleem. Zenders zoals comedy central, MTV en fox werken gewoon niet meer. Al op diverse apparaten geprobeerd de app opnieuw te installeren, telkens zonder resultaat. Het ligt dus echt aan de app. Hoop dat het snel opgelost kan worden!
Reputatie 4
Badge +9
Hallo Gin,

Is het mogelijk een screenshot te maken van de letterlijke foutmelding en die aan me te sturen via een privébericht onder vermelding van je postcode, huisnummer en de contractnaam? Uit het bericht van harrypotter63 begrijp ik dat het opnieuw installeren van de app geen succes had dus ik wil kijken wat ik er aan kan doen.

Met vriendelijke groet,

Jasper

Jasper,

Mail mij maar een privé berichtje, dan reageer ik daar wel op.

Gaat even het snelst voor mij ;-)

Gr. Gin
Ik heb het zelfde probleem maar dan met mijn Ipad. Op mijn Iphone werkt het echter wel.

Is er al een oplossing voor gevonden inmiddels?

Reputatie 7
Badge +16
Ik ga het vanavond op mijn iPad ook nog weer even controleren.

iPad werkt bij mij perfect, iPhone dus helaas niet...@rogiernilwik, helaas nog steeds geen oplossing
Reputatie 7
Badge +16
Bij mij op de iPad doen deze zenders het goed.
Helaas werken deze zenders nog steeds niet op zowel mijn ipad als iphone. Bij zenders als comedycentral en fox krijg ik nog steeds de melding dat de dienst tijdelijk niet beschikbaar is en dat ik het later nog eens moet proberen. Resetten van de devices, herinstalleren/updaten van de app, updaten van mijn ios versie enz. heeft allemaal geen nut gehad. Aangezien wij thuis veel van itv online gebruik maken op idevices is dit echt een groot gemis. is er al een oplossing bekend??

Helaas.... Nog steeds geen antwoord.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Gin en andere forumleden,

Erg storend als de app niet naar behoren werkt. Bedankt voor jullie meldingen hier over. Ik begrijp van jullie dat op bepaalde Apple apparatuur de iTV online app niet alle zenders laat zien. Je krijgt de foutmelding dat de dienst tijdelijk niet beschikbaar is.
Dit wil ik graag intern voor jullie uitzoeken. Willen jullie mij daarom voorzien van aanvullende informatie? Op welke apparaten werkt het niet? Graag hoor ik om welk model Ipad of Iphone het gaat en welk besturingssysteem gebruik je?

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Reputatie 7
Badge +16
Ik heb het getest op een iPad4 en daar zijn de zenders wel op te zien.

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb nog een toelichting op mijn verzoek voor informatie voor een onderzoek naar deze storing. Graag ontvang ik de volgende informatie van je als je deze storing ervaart:

-          Hardware, op wat voor type apparaat gaat het niet goed.

-          Is het dezelfde klacht op meerdere apparaten.

-          Welke software is er geïnstalleerd.

-          Bij welke zenders speelt het probleem.

-          Op wat voor tijdstip of is het altijd.

-          Sinds wanneer is het begonnen.

-          zijn er op dat moment meerdere gebruikers van de internet verbinding actief of staat er een download aan.

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Hi jorrit,

- Hardware, op wat voor type apparaat gaat het niet goed. IPHONE 4 IOS 7
- Is het dezelfde klacht op meerdere apparaten. NEE
- Welke software is er geïnstalleerd. IOS7
- Bij welke zenders speelt het probleem. ALLEN BEHALVE DE REGULIERE NEDERLANDSE ZENDER 1 t/m 10
- Op wat voor tijdstip of is het altijd. ALTIJD
- Sinds wanneer is het begonnen. 2 á 3 MAANDEN GELEDEN
- zijn er op dat moment meerdere gebruikers van de internet verbinding actief of staat er een download aan. NEE
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Gin,

Bedankt voor je reactie! Ik heb deze storing kenbaar gemaakt en het wordt onderzocht.

Als meer mensen dit lezen en deze storing ervaren, reageer op dit topic met de gevraagde informatie. Hoe meer informatie we hierover krijgen hoe beter! Ik houd jullie op de hoogte als ik meer weet.

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Gin,

Kan het zijn dat je toestel is gerout of gejailbreaked?

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Hi jorrit,

Nope, geen van beide.

Gr. Gin
Hi jorrit,

Zit er al schot in de zaak, begin het nu wel een beetje zat te worden!

Gr. Gin
Reputatie 7
Badge +16
----------Zit er al schot in de zaak, begin het nu wel een beetje zat te worden!-----------

Denk je dat het sneller opgelost is met het plaatsen van zo'n opmerking?

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Gin,

We zijn nog bezig met het onderzoek. Mocht je meer mensen kennen met hetzelfde probleem dan wil ik je verzoeken dat zij ook aanvullende informatie geven! Als je zelf een ontdekking doet dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Met vriendelijke groet,

Jorrit

@giant2000, was het oplossend vermogen van KPN maar zo snel als je gevatte opmerkingen!

Hi jorrit,

Heb een harde reset geprobeerd van de modem om de cache de wissen, maar dat biedt helaas ook geen oplossing.

iPhone gereset en opnieuw de itvonline app geïnstalleerd om zo ook zeker te zijn dat de cache van de iPhone gewist is, maar werkt helaas ook niet.

Gr. Gin

Reageer