Vraag

Itv online app werkt nog niet met Android 7

• 16 september 2016
  • 24 reacties
  • 810 keer bekeken

Sinds de update naar android 7 enige tijd geleden, werkt de Android app niet meer. Is er een planning bekend wanneer deze geupdate wordt?

*Admin: Topic verplaatst naar juiste board i.v.m. vindbaarheid

24 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @AlexanderGeleijns15, welkom op het forum! Lastig dat je geen gebruik meer kunt maken van de iTV Online app na de update naar Android 7! Op welk apparaat ervaar je dit probleem? Wat gebeurt er precies als je de app probeert te openen? Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +21
Dag @AlexanderGeleijns15, geef je me bovenstaande informatie door? Ik kan dan bij de mensen die over de iTV Online app navraag doen over jouw specifieke toestel!
Bij mij werkt het ook niet. Laden stopt op 42%. Ik heb een Google Pixel tablet met stock android 7.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @RonaldHeirbaut, wat apart dat de app blijft hangen bij het opstarten. Heb je de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? De iTV online app wordt (nog) niet volledig ondersteund op Android 7 omdat er een nieuwe iTV app aan zit te komen. Die zijn we nu druk aan testen. Er is nog geen concrete datum wanneer die beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @RonaldHeirbaut. Is het inmiddels opgelost?
Denk niet dat het opgelost is; zover ik weet werkt itv op geen enkele Android 7 Nougat device.

Als er nog plek is voor de bèta dan wil ik best mee testen met mn 3 Android 7 devices (n5x, n6p en n6)
Reputatie 7
Badge +18
Bekijk hier met welke apparaten je iTV Online kunt gebruiken,

KPN test voor jou welke apparaten geschikt zijn voor het gebruik van Online tv-kijken. Wil je weten of je Online tv-kijken op jouw apparaat kunt gebruiken? Bekijk dan het overzicht van alle geschikte apparaten.

Online tv-kijken op smartphones:

Apple iPhones (met iOS 8.0 of hoger)
Apple iPhone 4s
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 6
Apple iPhone 6 Plus

HTC (met Android OS 4.0.3/4 of hoger)
HTC One

Samsung (met Android OS 4.0.3/4 of hoger)
Samsung Galaxy S3
Samsung Galaxy S4 mini
Samsung Galaxy S4
Samsung Galaxy S5
Samsung Galaxy S6

Sony (met Android OS 4.0.3/4 of hoger)
Sony Xperia Z 4G

Online tv-kijken op tablets:

Apple iPad (met iOS 8.0 of hoger)
Apple iPad Air 2
Apple iPad Mini 1ste generatie

Acer (met Windows 8)
Acer Iconia Tab W510

Microsoft (met Windows RT 8.1)
Microsoft Surface RT

Samsung (met Android OS 3.1 of hoger)
Samsung Tab 2 10.1 inch
Samsung Tab 3 7 inch
Samsung Galaxy Tab 3 10.1 inch

Samsung (met Windows 8)
Samsung Ativ Smart PC XE500T1C-A01NL

* Ik vind wel dat KPN de lijst wel eens mag bijwerken. Want ik mis nog een hoop devices die ook werken met ITV-Online app...

Online tv-kijken op overige devices:

PC of laptop met:
Apple Safari
Mozilla Firefox
Microsoft Internet Explorer
Microsoft Edge
Google Chrome
Opera (tijdelijk niet ivm Silverlight)
Bekijk hier met welke apparaten je iTV Online kunt gebruiken,

KPN test voor jou welke apparaten geschikt zijn voor het gebruik van Online tv-kijken. Wil je weten of je Online tv-kijken op jouw apparaat kunt gebruiken? Bekijk dan het overzicht van alle geschikte apparaten.

Online tv-kijken op smartphones:

Apple iPhones (met iOS 8.0 of hoger)
Apple iPhone 4s
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 6
Apple iPhone 6 Plus

HTC (met Android OS 4.0.3/4 of hoger)
HTC One

Samsung (met Android OS 4.0.3/4 of hoger)
Samsung Galaxy S3
Samsung Galaxy S4 mini
Samsung Galaxy S4
Samsung Galaxy S5
Samsung Galaxy S6

Sony (met Android OS 4.0.3/4 of hoger)
Sony Xperia Z 4G

Online tv-kijken op tablets:

Apple iPad (met iOS 8.0 of hoger)
Apple iPad Air 2
Apple iPad Mini 1ste generatie

Acer (met Windows 8)
Acer Iconia Tab W510

Microsoft (met Windows RT 8.1)
Microsoft Surface RT

Samsung (met Android OS 3.1 of hoger)
Samsung Tab 2 10.1 inch
Samsung Tab 3 7 inch
Samsung Galaxy Tab 3 10.1 inch

Samsung (met Windows 8)
Samsung Ativ Smart PC XE500T1C-A01NL

* Ik vind wel dat KPN de lijst wel eens mag bijwerken. Want ik mis nog een hoop devices die ook werken met ITV-Online app...

Online tv-kijken op overige devices:

PC of laptop met:
Apple Safari
Mozilla Firefox
Microsoft Internet Explorer
Microsoft Edge
Google Chrome
Opera (tijdelijk niet ivm Silverlight)
Nou.....dan moet ik schijnbaar nog een tijdje wachten met mijn mooie dure smartphone Nexus 6P. Niet fijn
Reputatie 7
Badge +18
@tonptrs, ging er iets niet goed? Wou u ons iets vertellen? :8
Reputatie 7
Badge +18
Nou.....dan moet ik schijnbaar nog een tijdje wachten met mijn mooie dure smartphone Nexus 6P. Niet fijnIk zie dat het inmiddels is gelukt om een bericht te plaatsen,

Maar inderdaad, het is heel vervelend dat uw Nexus 6P nog niet compatibel is met uw Smartphone. 😞 Ze werken er hard aan om het wel compatibel te maken. :8
Enig idee hoe snel zoiets gaat...weken, maanden?:(
Reputatie 7
Dat lijstje met "geschikte" apparaten is een grote farce en daar moet je je absoluut niet op vastpinnen. KPN is een grootmeester in het niet up-to-date van documentatie en publicaties. Ik heb zelf apparaten die niet in dat lijstje staan, maar waar de iTVOnline app prima op draait. Het blijft jammer dat dat voor een aantal andere apparaten, zoals blijkbaar dus ook de Nexus 6P, helaas niet het geval is.

Weet overigens dat er aan een nieuwe app gewerkt wordt en dat deze momenteel door een pilotgroep getest wordt. Ik hoop dat die nieuwe app ook op jouw Nexus 6P zal werken.
Ook hoop ik dat het niet al te lang meer zal duren totdat de nieuwe app uitgerold zal gaan worden.
Bedankt.D kennis, hebben we, naast Sinterklaas, iets zinnigs om naar uit te kijken 🆒:(
Reputatie 7
Badge +18
Dat lijstje met "geschikte" apparaten is een grote farce en daar moet je je absoluut niet op vastpinnen. KPN is een grootmeester in het niet up-to-date van documentatie en publicaties. Ik heb zelf apparaten die niet in dat lijstje staan, maar waar de iTVOnline app prima op draait. Het blijft jammer dat dat voor een aantal andere apparaten, zoals blijkbaar dus ook de Nexus 6P, helaas niet het geval is.

Weet overigens dat er aan een nieuwe app gewerkt wordt en dat deze momenteel door een pilotgroep getest wordt. Ik hoop dat die nieuwe app ook op jouw Nexus 6P zal werken.
Ook hoop ik dat het niet al te lang meer zal duren totdat de nieuwe app uitgerold zal gaan worden.
Daar ben ik het weer helemaal mee eens! Vandaar dat ik het erbij heb gezet dat ze die eens moeten updaten. :8
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt.D kennis, hebben we, naast Sinterklaas, iets zinnigs om naar uit te kijken 🆒:(Graag gedaan hoor! Daar zijn we voor om Forumleden (klanten) van KPN te helpen. 😳
Reputatie 7

Daar ben ik het weer helemaal mee eens! Vandaar dat ik het erbij h eb gezet dat ze die eens moeten updaten. :8
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. 😛 Wat KPN zou moeten doen is een lijstje publiceren van apparaten waar de iTVOline app niet op werkt en er voor moeten zorgen dat dat lijstje leeg wordt.
Reputatie 7
Badge +18
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. 😛 Wat KPN zou moeten doen is een lijstje publiceren van apparaten waar de iTVOline app niet op werkt en er voor moeten zorgen dat dat lijstje leeg wordt.Oh, bedoel je het op zo'n manier. Ja ik kan niet anders zeggen dat ik het daar ook mee eens moet zijn. :P:D
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt.D kennis, hebben we, naast Sinterklaas, iets zinnigs om naar uit te kijken 🆒:(Sinterklaas??? 😛 En de kerst dan???? Ho, ho, ho! Merry Christmas!!! Oeps! Iets te vroeg! :P:D lol
Ik heb niets meer van je gehoord @RonaldHeirbaut. Is het inmiddels opgelost?
Sorry, ik ben hier niet dagelijks mee bezig. Ik kijk sowieso weinig TV. Ik zal binnenkort eens kijken of het werkt.
Maar ik ga er vanuit van niet. ik wacht anders wel tot het wel werkt en anders maar niet.
iTV app werkt nog niet op Android 7.x; is er al bekend wanneer dit opgelost is.

Bij starten op Google Pixel C met Android 7.1.1 crasht de app direct bij het opstarten. Mochten er beta-testers nodig zijn, ben ik beschikbaar 😉
Reputatie 7
Badge +30
Welke versie van de app heb je dan?
Net geüpdate naar versie 5.1.0 en het werkt op Android 7.1.1 top!
Ik heb ook Android 7.0 op mijn nexus6p. Werkt naar behoren. Een enkele keer start Itv niet maar in de regel wél.:(

Reageer