Beantwoord

ITV Online blijft continue refreshen

• 27 september 2018
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Leuk dacht ik, ITV Online is vernieuwd. Dat was hoog tijd, want die oude was wel heul erg slecht. De nieuwe doet het helaas niet op een iMac met Chrome. De site blijft permanent refreshen, en als je dan toevallig net tussen twee refreshes een programma aan kunt klikken krijg je de melding "Met dit abonnement is het kijken van dit programma niet mogelijk (400-10173)". Dan maakt het niet uit welke zender.

Iemand een suggestie?
icon

Beste antwoord door Paul_ 2 oktober 2018, 08:17

Ook even in dit topic melden:

Hmm opmerkelijk. Of die refresh 1 keer per seconde gebeurt, of 1 x per 20 seconden maakt voor de ervaring vrij weinig uit denk ik want dan is het nog steeds ontzettend irritant. Wellicht nog een andere extensie? Het kan bijna niet missen dat het daar ergens fout gaat.

Ik heb alle extenties uitgezet, maar geen verschil. Maarre, toen zag ik pas dat ik de verkeerde URL gebruik! Als ik itvonline.nl gebruik gaat het verkeerd, maar met interactievetv.nl gaat het goed! Mijn excuses!!! Gewoonweg niet goed opgelet. 😂 🤔

Dank voor de hulp!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi! Zoals we ook al in het algemene iTV topic bespraken heeft het hoogstwaarschijnlijk wel wat met de extensies te maken. Zou je als test eens Firefox willen installeren (zonder extensies) en kijken of https://interactievetv.nl/ daar wel werkt?
Reputatie 7
Badge +24
Ook even in dit topic melden:

Hmm opmerkelijk. Of die refresh 1 keer per seconde gebeurt, of 1 x per 20 seconden maakt voor de ervaring vrij weinig uit denk ik want dan is het nog steeds ontzettend irritant. Wellicht nog een andere extensie? Het kan bijna niet missen dat het daar ergens fout gaat.

Ik heb alle extenties uitgezet, maar geen verschil. Maarre, toen zag ik pas dat ik de verkeerde URL gebruik! Als ik itvonline.nl gebruik gaat het verkeerd, maar met interactievetv.nl gaat het goed! Mijn excuses!!! Gewoonweg niet goed opgelet. 😂 🤔

Dank voor de hulp!

Reageer