iTV online buitenshuis gebruiken

Sinds enige tijd heb ik de overstap gemaakt naar KPN echter ben ik tot de conclusie gekomen dat de iTV online app alleen maar werkt als je via je eigen wifi bent ingelogt.

Als je dus buitenshuis gebruik wilt maken van iTV online gaat dit dus niet werken.

Dit is jammer temeer ik ik een alles in één compleet pakket afneem, dus incl. mobiele abbonementen (4G).

Is er toch een manier te vinden om iTV te ontvangen buitenshuis zodat ik onderweg (op de parkeerplaats) daar toch gebruik van kan maken?

Waarom is dit er trouwens niet bij verteld, want bij UPC werkt de app wel op elke beschikbare wifi / 4G verbinding....

KPN webcare graag jullie reactie.

9 reacties

Ik zit met het zelfde probleem, Zijn er plannen voor de toekomst of is het een dood vooruitzicht

Groetjes Jordi
Reputatie 7
Hoi Jordi, welkom op het forum.

Lees dit topic eens.

Reputatie 7
Badge +16
KPN komt op 29 januari met een vernieuwde versie van de iTV online app, waarmee het mogelijk wordt altijd en overal televisie te kijken op je smartphone of tablet.

Bedankt, boel gestres om niks, ook wel heel toevalig.

Groetjes,
Arie7 schreef op 17 sep '14 om 15:54uSinds enige tijd heb ik de overstap gemaakt naar KPN echter ben ik tot de conclusie gekomen dat de iTV online app alleen maar werkt als je via je eigen wifi bent ingelogt.

Als je dus buitenshuis gebruik wilt maken van iTV online gaat dit dus niet werken.

Dit is jammer temeer ik ik een alles in één compleet pakket afneem, dus incl. mobiele abbonementen (4G).

Is er toch een manier te vinden om iTV te ontvangen buitenshuis zodat ik onderweg (op de parkeerplaats) daar toch gebruik van kan maken?

Waarom is dit er trouwens niet bij verteld, want bij UPC werkt de app wel op elke beschikbare wifi / 4G verbinding....

KPN webcare graag jullie reactie.

We leven intussen in 2016. Beste KPN is dit nog steeds buitenshuis niet mogelijk ?

Waarom op m'n iPad wel en niet op m'n Mac ?

Tijden veranderen !
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Hans, welkom op ons forum! Je kunt tegenwoordig overal in Nederland gebruik maken van iTV Online. Ook op de Mac moet dat kunnen, wanneer je inlogt via Safari. Hier zie je onder meer met welke apparaten je iTV Online kunt bekijken. Mocht je verdere vragen hebben, dan hoor ik graag weer van jou.

Reputatie 7
_Raul_ schreef op 11 jan '16 om 20:40uHallo Hans, welkom op ons forum! Je kunt tegenwoordig overal in Nederland gebruik maken van iTV Online. Ook op de Mac moet dat kunnen, wanneer je inlogt via Safari. Hier zie je onder meer met welke apparaten je iTV Online kunt bekijken. Mocht je verdere vragen hebben, dan hoor ik graag weer van jou.

, Weet je het zeker?

Gebruik maken van iTVOnline is inderdaad mogelijk op een laptop, maar buitenshuis TV kijken op een laptop niet.

Misschien is het goed als je zelf ook nog even het onderste gedeelte van de door jou aangehaalde pagina leest. (Mogelijkheden per device.)

Beste KPN,

Inmiddels zijn we drie jaar verder en is dit nog steeds niet opgelost.
Hoe moeilijk kan het zijn, wanneer het bij jullie concurrenten wel werkt!?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Gizmo, ik denk dat het even duurt omdat dit niet wordt gezien als een storing, maar als een feature. En dan helaas een feature die geen hoge prioriteit heeft. Ook al klinkt dit als een kleine aanpassing, het kost ontwikkelaarstijd en moet uitvoerig worden getest. Het is goed dat je laat weten dat je hier behoefte aan hebt. Wij laten de ontwikkelaars weten welke wensen er zijn onder de gebruikers. Dat helpt om dit verzoek hoger op de lijst te krijgen.

Reageer