Vraag

iTV online foutcode 400-10004

  • 5 February 2019
  • 19 reacties
  • 1833 keer bekeken

Ik wil online, via www.interactievetv.nl, een programma terug kijken. Wanneer ik hierbij echter op afspelen klik, wordt het programma niet afgespeeld, maar verschijnt onderin het scherm de melding: Fout bij het starten van de video (400-10004). Wat houdt dit in en wat kan ik hieraan doen om het programma toch te kunnen kijken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @AdeRuiter31, goed dat je het meldt. De foutcode zelf zegt mij niet gelijk wat. Heb je dit bij elk programma, of bij 1 specifieke? Zou je kunnen melden welke zender+programma? Dan ga ik ook testen. En welke browser gebruik je om te kijken?
Ik gebruik google Chrome. De foutcode verschijnt wanneer ik het programma Luther terug wil kijken, op BBCFirst. Maar ik heb net ook een programma op NPO1 geprobeerd, daar kreeg ik dezelfde foutcode.
Reputatie 7
Badge +25
Kijk, dan weet ik de oorzaak al wat betreft de BBC. BBC First is niet één van de zender waarvan je opnames online kan kijken, en Terugkijken via de gids kan gebruiken. Er zo'n 60 zenders waarvan dat kan, en BBC First is daar (helaas!) niet één van.

Maar ik heb zelf ook even gekeken natuurlijk en ik zie wel gewoon "Kijk terug" in de gids staan bij Luther. Dat is flink tegenstrijdig, dus hier ga ik navraag over doen. Ik kom daarop terug!

Bij welk programma op NPO 1 heb je het getest? Het Journaal terugkijken lukt bij mij wel namelijk dus wellicht een specifiek programma...
Ik had het getest met het programma wie is de mol. Ik heb net mijn browsergeschiedenis verwijderd, waarna het terugkijken wel lukte.

Ik dacht ook dat terugkijken van BBCFirst niet kon, maar doordat er wel "kijk terug" bij staat, dacht ik dat het wel zou kunnen. Ik hoor graag hoe dat zit.
Reputatie 7
Badge +25
Ik had het getest met het programma wie is de mol. Ik heb net mijn browsergeschiedenis verwijderd, waarna het terugkijken wel lukte.
Mooi zo!

Ik dacht ook dat terugkijken van BBCFirst niet kon, maar doordat er wel "kijk terug" bij staat, dacht ik dat het wel zou kunnen. Ik hoor graag hoe dat zit.

Je hoort van me! Ik denk trouwens niet dat het dan ineens wel mogelijk is. Ik gok dat het een foutje is, maar ik laat me graag positief verrassen. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Hi @AdeRuiter31, excuses voor de late reactie. Het blijkt dus inderdaad een fout te zijn. BBC First hoor je niet terug te kunnen kijken via de website. Het feit dat die optie er wel staat, is dus verkeerd, en wordt in de volgende update opgelost. 😞
Deze foutcode krijg ik ook als ik een programma van RTL 8 wil terug zien. Zou graag de film van dinsdag 19 februari om 20.30 uur =Not Without My Daughter= willen terug zien. Ook hier staat bij "Kijk Terug".
Reputatie 7
Badge +25
Deze foutcode krijg ik ook als ik een programma van RTL 8 wil terug zien. Zou graag de film van dinsdag 19 februari om 20.30 uur =Not Without My Daughter= willen terug zien. Ook hier staat bij "Kijk Terug".
Hi Bert! Ik ervaar exact hetzelfde bij die film. Ik heb het voorbeeld doorgestuurd. Voor sommige content/films is het niet toegestaan om ze terug te kijken, en ik vermoed dat dat hier het geval is. Maar dan zou die knop natuurlijk niet beschikbaar moeten zijn. Ik laat van me horen zodra ik meer weet!
Hallo,

Ik krijg ook dezelfde foutcode voor een RTL 4 programma van gister "Iedereen had het erover". Het rare is, dat ik de video van vrijdag "iedereen had het erover" zonder problemen kan zien.

Ik zie vaker die foutcode, niet leuk.

Is er al een oplossing?

Mvrgt,

Itv-er

Ik heb dezelfde foutcode als ik naar het kids profiel wil gaan op mijn tablet (samsung) of op de kidstablet (kurio)

Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet,

Silvia

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb dezelfde foutcode als ik naar het kids profiel wil gaan op mijn tablet (samsung) of op de kidstablet (kurio)

Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet,

Silvia

Hi Silvia. Begrijp ik het goed dat je de foutmelding 400-10004 te zien krijgt zodra je naar het kids profiel gaat? Dus direct zodra je die optie kiest? Zou je eventueel een screenshot kunnen plaatsen hier?

Ik heb dezelfde foutcode als ik naar het kids profiel wil gaan op mijn tablet (samsung) of op de kidstablet (kurio)

Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet,

Silvia

Hi Silvia. Begrijp ik het goed dat je de foutmelding 400-10004 te zien krijgt zodra je naar het kids profiel gaat? Dus direct zodra je die optie kiest? Zou je eventueel een screenshot kunnen plaatsen hier?

Beste paul

Ik krijg de melding direct als ik naar het kidsprofiel ga.

De exacte melding is

"Oeps... er ging iets mis

Kan de pagina niet laden(400-10004)

Het lukt me niet om een screenshot te maken.

 

Groet, silvia

Reputatie 7

Ik krijg de melding direct als ik naar het kidsprofiel ga.

De exacte melding is

"Oeps... er ging iets mis

Kan de pagina niet laden(400-10004)

Wat is het merk en type van het apparaat dat je gebruikt?

Zelf ervaar ik geen probleem met de kidsomgeving in de iTV app op mijn Huawei MediaPad M3.

 

Ik krijg de melding direct als ik naar het kidsprofiel ga.

De exacte melding is

"Oeps... er ging iets mis

Kan de pagina niet laden(400-10004)

Wat is het merk en type van het apparaat dat je gebruikt?

Zelf ervaar ik geen probleem met de kidsomgeving in de iTV app op mijn Huawei MediaPad M3.

 

Het betreft een Kurio Tab Connect Studio 100 en de Samsung Tab A

Reputatie 7

Kan je op die apparaten wel opnames terugkijken?

Zie ook dit topic.

Kan je op die apparaten wel opnames terugkijken?

Zie ook dit topic.

Ja ik kan op beide apparaten opnames kijken.

Tv kijken

Opnames inplannen

Alleen het kidsprofiel werkt niet

Reputatie 7

Kan je op die apparaten wel opnames terugkijken?

Zie ook dit topic.

Ja ik kan op beide apparaten opnames kijken.

Tv kijken

Opnames inplannen

Alleen het kidsprofiel werkt niet

Helder. Ik hoop dat KPN spoedig met een oplossing zal komen.

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor alle aanvullingen wjb en Silvia. Ik stuur dit door naar m'n collega's. ik weet niet wat hier aan de hand is, maar zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

Ik kan het kidsprofiel op de Samsung  tablet niet openen. zegt meteen oeps er ging iets mis. Kan de pagina niet laden (400_10004)

andere profielen werken wel. Ik hoor graag of er een oplossing is

 

groet Ciska