iTV Online foutcode (404-10144)

  • 20 November 2019
  • 7 reacties
  • 1392 keer bekeken

Nou, ik woon in Nederland, dan moet het toch lukken maar ik krijg ook de melding “Kan geen programma-informatie laden (404-10144)”.

Met de smartphone heb ik geen problemen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Joris3pinter, welkom op het forum. Op jouw smartphone lukt het wel op de programma-informatie op te halen begrijp ik, maar op een ander apparaat niet. Over wat voor ander apparaat gaat het daarbij, is dat een tablet of laptop/computer? En dan specifiek in de iTV Online app of de website? Zou je dat voor me kunnen toelichten?

Hallo Jasper,

Het gaat om een laptop. Ik log in op : https://www.interactievetv.nl

Tot een paar maanden terug (ik weet niet exact hoeveel maanden) had ik geen problemen.

Het menu geeft tijden aan waarbij je het programma eigenlijk nog niet kan kijken.

Screenshot gemaakt om 19:05 uur

NPO 1 geeft aan Het journaal van 20:00 uur.

Wanneer ik nu hierop klik, dan krijg je de foutmelding.

Reputatie 7

Duidelijk, gebeurt dat ook als je het in een andere browser probeert? Of blijft de foutmelding dan weg?

Yep, ook met een ander browser krijg ik dezelfde foutmelding.

Wat mij wel opval is dat dit gebeurt wanneer het programma nog gaande is, dus ik kan dan niet live TV kijken.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je! Wil je het forumprofiel invullen, Joris? Dan kunnen we hier verder naar kijken.

Reputatie 7

We hebben nog geen reactie van je gezien @Joris3pinter. Als we nog met je mee kunnen kijken weet je ons te vinden.

hoi,

ik krijg precies dezelfde foutmelding bij verschillende browsers Kan geen programma-informatie laden (404-10144)

 

enig oplossing hiervoor?