Beantwoord

iTV online - geen verbinding met thuisnetwerk

• 2 juni 2016
  • 13 reacties
  • 700 keer bekeken

Ik heb een probleem met itv online op mijn windows 10 laptop.

ik krijg iedere keer de melding: Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

terwijl die er wel is, wie kan mij helpen?????

Op mijn telefoon en tablet heb ik geen problemen

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Paul_ 8 juni 2016, 07:49

Het bleek inderdaad een verkeerde koppeling te zijn in ons systeem waardoor Gerald deze melding kreeg. Fijn dat het is opgelost door de technische dienst :)

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Log eens uit in de app op jouw tablet, sluit de app en start deze opnieuw.

Word je dan automatisch ingelogd of moet je handmatig inloggen om TV te kunnen kijken?

wjb schreef op 2 jun '16 om 23:10u
Log eens uit in de app op jouw tablet, sluit de app en start deze opnieuw.

Word je dan automatisch ingelogd of moet je handmatig inloggen om TV te kunnen kijken?

ik moet handmatig inloggen om tv te kunnen kijken

Reputatie 7
Helder, dan heb ik het vermoeden dat de koppeling tussen jouw Internet abonnement en jouw ITV abonnement verloren is gegaan.

Dit is een vaker voorkomend administratief probleem dat vooral optreedt bij wijzigingen van het Internet abonnement.

Gelukkig is dat adminstratieve probleem ook eenvoudig te verhelpen. Ik hoop dan ook dat er snel iemand van KPN Webcare op jouw topic zal reageren om het één en ander in gang te zetten.

dan maar even wchten op een medewerker van kpn

Reputatie 7
Demarkeer mijn vorige bericht als "oplossing", topics die als opgelost gekenmerkt zijn komen onderop de stapel en dan zit je onnodig langer te wachten op een oplossing. (Via opties rechts naast mijn vorige bericht.)

Reputatie 7
Badge +24
Hi @GeraldKienhuis, welkom op het forum! Ik zie dat al wat dingen heeft uitgezocht. Dank daarvoor!

Zou je willen reageren op mijn privébericht? Dan duik ik de systemen voor je in :)

Reputatie 7
Badge +24
Het bleek inderdaad een verkeerde koppeling te zijn in ons systeem waardoor Gerald deze melding kreeg. Fijn dat het is opgelost door de technische dienst :)

Paul_ schreef op 8 jun '16 om 07:49u
Het bleek inderdaad een verkeerde koppeling te zijn in ons systeem waardoor Gerald deze melding kreeg. Fijn dat het is opgelost door de technische dienst Smiley Vrolijk

Beste Paul, ik heb exact het zelfde probleem en kom er niet uit met de helpdesk.

Zou je svp kunnen checken of dit voor mij ook het geval is

Bij voorbaat dank

mvg Patrick

Hallo Paul,

En ik vrees dat wij hier nogmaals hetzelfde probleem hebben. Ook hier snapte CCC niet wat er aan de hand was en kon het ook niet verhelpen. Ook wij hebben sinds het overschakelen van ons eerdere Premium Ain1 pakket naar het huidige Standaard Ain1 pakket hetzelfde probleem zoals hierboven omschreven. Moeten telkens handmatig overal in huis (zelfs met direct bekabelde PC) inloggen bij ITV-online. NB. Hij komt dus niet meer zelf al met het abonneenummer. Bovendien klopt het openstaande zender pakket niet meer op ITV online. Voorbeeld: Wij zijn compleet > hadden dus het plus pakket aan staan > konden altijd zenders als bijv. History Channel zien online... Maar helaas nu niet meer. Zijn nu (op aanraden/probeersel) van de helpdesk een maandje naar het HBO pakket gegaan. Maar dit helpt uiteraard niets.

Kortom, graag advies en/of hulp hiermee.

met vriendelijke groet,

Astrid

Reputatie 7
Badge +24
Hi  en , lijkt me allemaal niet de bedoeling natuurlijk!

Ik ga voor jullie aan de slag. Reageren jullie op mijn privébericht?

Reputatie 7
Badge +24
, ik heb niets meer van je gehoord maar het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn :)

, fijn dat het bij jou inmiddels werkt zoals het hoort!

Laat je het me nog weten Astrid? Ik hoor graag van je.

Ik heb exact het zelfde probleem. Op tablet niks aan de hand maar op laptop de melding u bent niet verbonden met thuisnetwerk. Heb al contact gehad met KPN maar konden het probleem nog niet vinden, er is melding gedaan van een storing.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Gep, welkom op het forum! Balen dat je deze melding steeds te zien krijgt op je laptop. Als je laptop wel verbonden is met jouw thuisnetwerk, duidt dit op een administratieve fout aan onze kant.

Reageer je op m'n privébericht? Dan kijk ik voor je of mijn collega's de juiste oplospartij hebben aangestuurd. 🙂

Reageer