iTV online iPhone & iPad dienst niet beschikbaar

• 17 juni 2014
  • 1 reactie
  • 6133 keer bekeken

Dag allen,

sinds een paar dagen doet iTV Online op de iPhone (5) en iPad (2) het niet meer. Ik kan de app gewoon openen, alleen de live-functie werkt niet. Ik krijg de foutmelding:

Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.

Ik heb contact opgenomen met de KPN klantenservice, maar die kwam niet verder dan: kunt u de app opnieuw installeren? Dit leek me een tamelijk zinloze actie, aangezien ik verder up-to-date was, maargoed dit heb ik gedaan. Zonder resultaat. Andere oplossingen had de klantenservice niet..

Uiteraard probeer ik het vanaf mijn thuisnetwerk. Verder heb ik geen storingen en op de PC werkt de iTV online dienst wel.

Heeft er iemand een suggestie? Of nog beter: KPN, kunnen jullie dit aub oplossen?

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Hallo RemiVeenmanHannink,

Deze storing is bij ons bekend en er loopt al een onderzoek naar. Ik wil je vragen om dit topic in de gaten te houden voor updates. Wil je mij voor ons onderzoek je postcode, huisnummer en de naam van de contractant sturen in een privé bericht?? Wil je daarbij aangeven om welke zenders het gaat, welke iOS je gebruikt op je iPhone/iPad en of deze toestellen een jailbreak hebben? Graag hoor ik van je!

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Reageer