Beantwoord

itv online kijken buitenshuis doet het niet

• 1 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 846 keer bekeken

met edge kan ik inloggen en kijken naar tv ook buitenshuis, althans dat had ik gedacht.
omdat ik niet thuis maar wel in NL verblijf en er geen tv heb had ik de itv app en itv online in willen zetten.
maar bij alle zenders geeft ie aan dat ik niet met het thuisnetwerk ben verbonden, en dus niet kan kijken.
ook de app weigert dienst (android 6, heeft het wel gedaan)
vanwege een verbouwing gevolgd door een verhuizing kan ik niet op mijn eigen netwerk, en kan dus ook geen gebruik maken van deze alternatieven, wat bij mij de vraag oproept, waarom bied je het dan aan?
icon

Beste antwoord door Justin_ 6 oktober 2017, 09:15

Hoi Stefan, welkom terug op het forum! Wjb geeft inderdaad al het juiste antwoord. Alleen met onze iTV app in iOS en Android kun je buitenshuis tv kijken. Dat dit nu ook niet werkt bij jou, is natuurlijk extra balen. Op wat voor apparaat probeer je te kijken? En wat gebeurt er precies, krijg je een foutmelding?Ha Stefan, je hebt niet meer gereageerd op de vraag van wjb en van mij. Heb je iTV Online via de iTV app inmiddels weer aan de praat?

Als je nog ergens tegenaan loopt, laat me dat dan vooral weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dat klopt, alleen met de ITV app in Android of iOS is buitenshuis televisie te kijken. De site is buitenshuis helaas alleen te gebruiken om opnames in te plannen.
De app hoort het overigens gewoon nog te doen op jouw Android apparaat. Wat voor een melding krijg je met de app?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Stefan, welkom terug op het forum! Wjb geeft inderdaad al het juiste antwoord. Alleen met onze iTV app in iOS en Android kun je buitenshuis tv kijken. Dat dit nu ook niet werkt bij jou, is natuurlijk extra balen. Op wat voor apparaat probeer je te kijken? En wat gebeurt er precies, krijg je een foutmelding?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Stefan, welkom terug op het forum! Wjb geeft inderdaad al het juiste antwoord. Alleen met onze iTV app in iOS en Android kun je buitenshuis tv kijken. Dat dit nu ook niet werkt bij jou, is natuurlijk extra balen. Op wat voor apparaat probeer je te kijken? En wat gebeurt er precies, krijg je een foutmelding?Ha Stefan, je hebt niet meer gereageerd op de vraag van wjb en van mij. Heb je iTV Online via de iTV app inmiddels weer aan de praat?

Als je nog ergens tegenaan loopt, laat me dat dan vooral weten.

Reageer