Beantwoord

iTV Online meldt "geen verbinding met uw thuisnetwerk" terwijl verbonden met thuisnetwerk

• 25 juni 2018
  • 4 reacties
  • 167 keer bekeken

Goede avond,

Ik wil graag ook tv online kijken via mijn MAC. Deze geeft echter steeds de melding: iTV Online meldt "geen verbinding met uw thuisnetwerk" terwijl verbonden met thuisnetwerk.

Zowel via Wifi als via Lan krijg ik deze melding.

Graag zie ik hiervoor een oplossing.

Met vriendelijke groet,

John van der Laan.
icon

Beste antwoord door Erik_ 3 juli 2018, 10:22

Dank je, John! Excuses voor mijn late reactie. Ik heb een melding hiervoor aangemaakt. Je krijgt bevestiging daarvan via sms en e-mail. Meestal is het snel op te lossen zonder contact, maar het kan zijn dat je hier vandaag over gebeld wordt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Dit is door KPN een eenvoudig te verhelpen probleem waarbij de koppeling tussen het TV abonnement en het Internet abonnement adminstratief verloren is gegaan.

Ik hoop, neem aan, dat er op korte termijn iemand van KPN Webcare zal reageren om dit voor jou te gaan verhelpen.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi John, welkom op het forum! Dit lijkt inderdaad op een administratief issue dat we soms hebben. Dit kijk ik graag voor je na. Vul je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), dan pak ik het op.
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, John! Excuses voor mijn late reactie. Ik heb een melding hiervoor aangemaakt. Je krijgt bevestiging daarvan via sms en e-mail. Meestal is het snel op te lossen zonder contact, maar het kan zijn dat je hier vandaag over gebeld wordt.
Probleem is diezelfde dag nog opgelost. Perfect.

Reageer