Beantwoord

ITV Online op android werkt niet goed

• 9 november 2018
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

t.m het voorjaar 2018 werkte KPN interactief prima op onze tablets (Alcatel en Lenovo, beide met Android versies > dan 5).
Nu, ook met de nieuwste versie, kan ik alleen maar NPO 1, 2 en 3 ontvangen. Bij de rest krijg ik standaard de melding "sorry... er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer opnieuw".
Bij een eerdere melding van mij werd verteld dat KPN bezig s om voor verschillende merken tablets een aanpassing te maken om dit op te lossen. Maar kom op zeg! Het si nu een half jaar later en nog steeds hetzelfde. Waarom hebben andere providers daar geen probleem mee???? Triest!
icon

Beste antwoord door PeterG 9 november 2018, 12:59

...
Nu, ook met de nieuwste versie, kan ik alleen maar NPO 1, 2 en 3 ontvangen.

Het probleem met de MediaTek chipset is nog steeds niet opgelost.
Voor mij nog steeds een reden te wachten met mijn allereerste smartphone. (wilde het enige weken geleden eindelijk eens doen). Wil absoluut Android. Allergisch voor Appel / iOS.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
...
Nu, ook met de nieuwste versie, kan ik alleen maar NPO 1, 2 en 3 ontvangen.

Het probleem met de MediaTek chipset is nog steeds niet opgelost.
Voor mij nog steeds een reden te wachten met mijn allereerste smartphone. (wilde het enige weken geleden eindelijk eens doen). Wil absoluut Android. Allergisch voor Appel / iOS.
Reputatie 7
Badge +27
Beste Jan, welkom! Het klopt helemaal wat Peter zegt: door problemen met de MediaTek chipset loop je tegen deze foutmelding aan. Meer informatie hierover vind je in het gegeven antwoord in het topic over de nieuwe iTV app. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten?

Reageer