Beantwoord

iTV online op een laptop met Windows 10

  • 6 August 2018
  • 3 reacties
  • 13007 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
kan ik ook itv kijken op mijn laptop met windows 10..en zo ja is daar ook een app of iets dergelijke voor.!!!
bedankt
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 August 2018, 16:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Jaikke49, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is helaas niet mogelijk om op een laptop de KPN iTV app te downloaden. Het is wél mogelijk om via www.interactievetv.nl live televisie te kijken, opnames in te plannen en terug te kijken! Momenteel kan je alleen van de website gebruik maken verbonden met je thuisnetwerk (bekabeld of WiFi). Onderweg of bij iemand anders thuis (of in het buitenland) kan nog niet, maar die ontwikkeling is wel gaande en zal binnenkort verbeterd worden! Voor onderweg en in het buitenland kan je dan weer gebruik maken van de app!

wat moet ik doen om het beeld te krijgen

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @2017! We proberen binnen 48 uur te reageren. Ik heb overigens een eigen topic voor je aangemaakt, die vind je hier. Als je sneller geholpen wilt worden, overweeg dag telefonisch contact op te nemen (0800-0402) dit is ons gratis nummer.Â