Beantwoord

iTV online op iPad werkt niet

• 30 november 2014
  • 1 reactie
  • 1146 keer bekeken

Omdat het geluid van de app niet synchroon met het beeld liep, heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dat had ik dus beter niet kunnen doen! In iTunes krijg bij het installeren van de iTV app (4.0.0) voor mijn iPad (5.1.1) de melding dat ik een nieuwere software voor mijn iPad nodig heb. Dit terwijl de nieuwste software er op staat. Is dit bekend bij KPN dat de vernieuwde iTV app niet meer draait op 'oudere' iPads? 

icon

Beste antwoord door Joran 2 december 2014, 13:59

Dag Rene,

Dat is een onaangename verrassing. We volgen het beleid van Apple op wat betreft de support, en ondersteunen daarom alleen recente iOS versies (6-8) en apparaten die geen jailbreak hebben. De problemen die je omschrijft met het asynchrone beeld doen zich vaker voor bij iOS 5.x in combinatie met de app. Ik weet helaas geen manier om de oude versie van de app weer terug te krijgen,

Joran
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag Rene,

Dat is een onaangename verrassing. We volgen het beleid van Apple op wat betreft de support, en ondersteunen daarom alleen recente iOS versies (6-8) en apparaten die geen jailbreak hebben. De problemen die je omschrijft met het asynchrone beeld doen zich vaker voor bij iOS 5.x in combinatie met de app. Ik weet helaas geen manier om de oude versie van de app weer terug te krijgen,

Joran

Reageer