Beantwoord

iTV Online op Ipad werkt niet.

• 24 maart 2015
  • 3 reacties
  • 1801 keer bekeken

iTV Online op Ipad geeft melding dat hij 'tijdelijk niet beschikbaar is'. Dat is alleen al een weekje zo. Tijdelijk duurt een beetje lang.  Ipad is helemaal geupdated en er is verder niet aan geknutseld. Zou een storing zijn in de omgeving van Hengelo. Welk Hengelo? Er zijn er twee in Nederland. Ik zit in Overijssel (Nijverdal). Kan dit er  mee te maken hebben?

Kan iemand hier iets mee?

Op laptop werkt hij ook niet.

icon

Beste antwoord door Nienke_ 27 maart 2015, 16:48

Hoi Anneloes,

Welkom terug op het forum.

Tijdelijk duurt inderdaad aan de lange kant. En goed punt, het gaat hier om Hengelo (Overijssel). Dit is niet van invloed op gebruik van de iTV Online app. Gebruik je trouwens iTV Online Onderweg of thuis via de WiFi.

Om het probleem te vinden wil ik je vragen onderstaande vragen te beantwoorden:

• Welke type iPad (iPad1, 2, 3 of 4)
  • Welke software versie zit op de iPad (5.01/5.1/5.1.1 of versie 6.0 - 8.0)?
  • Welke versie heeft de iTV Online app (3.1 of anders)?
  • Op het moment dat je op de iPad kijkt is iemand anders op dat moment op de tv-ontvanger aan het kijken? Zo ja, graag testen of je wel beeld krijgt wanneer de tv-ontvanger in standby staat.
  • Is de draadloze verbinding doorgaans wel goed 3G/4G of de WiFi thuis?

Ik verneem het graag.

Nienke

Bekijk origineel

3 reacties

AnneloesLegtenbergHansen schreef op 24 mar '15 om 16:44u
iTV Online op Ipad geeft melding dat hij 'tijdelijk niet beschikbaar is'. Dat is alleen al een weekje zo. Tijdelijk duurt een beetje lang.  Ipad is helemaal geupdated en er is verder niet aan geknutseld. Zou een storing zijn in de omgeving van Hengelo. Welk Hengelo? Er zijn er twee in Nederland. Ik zit in Overijssel (Nijverdal). Kan dit er  mee te maken hebben?

Kan iemand hier iets mee?

Op laptop werkt hij ook niet.

Op mijn Ipad 3 iOS 9.2.1 werkt het ook niet meer. Krijg van de webcare te horen dat een ipad 3 niet ondersteund wordt. Beetje raar. Het zou om het besturingssysteem moeten gaan en niet om het type.

Krijg zojuist een persoonlijk bericht dat het nu weer aan iOS 9 ligt. De app werkt nog niet goed met iOS9. Dit besturingssysteem is er sinds september 2015. Wanneer wordt de app daar op aangepast dan? Dit zou inhouden dat ik op de iPhone 6 ook geen tv kan kijken want die worden standaard uitgeleverd met iOS 9.

ik heb geprobeerd itvonline te installeren om mijn ipad 1(ios 5.1.1) . Dat lukt wel maar bij het opstarten krijg ik de melding dat ik de app moet updaten. Na ok klikken krijg ik het bericht dat ik laatst compatable versie kan downloaden. Dat doe ik dan en na het opstarten krijg ik weer de melding dat ik moet updaten. Dat wordt een oneindige cirkel.

Doe ik iets fout of zit er een foutje in de app

Groeten Roy

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Anneloes,

Welkom terug op het forum.

Tijdelijk duurt inderdaad aan de lange kant. En goed punt, het gaat hier om Hengelo (Overijssel). Dit is niet van invloed op gebruik van de iTV Online app. Gebruik je trouwens iTV Online Onderweg of thuis via de WiFi.

Om het probleem te vinden wil ik je vragen onderstaande vragen te beantwoorden:

• Welke type iPad (iPad1, 2, 3 of 4)
  • Welke software versie zit op de iPad (5.01/5.1/5.1.1 of versie 6.0 - 8.0)?
  • Welke versie heeft de iTV Online app (3.1 of anders)?
  • Op het moment dat je op de iPad kijkt is iemand anders op dat moment op de tv-ontvanger aan het kijken? Zo ja, graag testen of je wel beeld krijgt wanneer de tv-ontvanger in standby staat.
  • Is de draadloze verbinding doorgaans wel goed 3G/4G of de WiFi thuis?

Ik verneem het graag.

Nienke

Reageer