Beantwoord

iTV online terugkijken foutcode 400-10004

  • 21 February 2019
  • 5 reacties
  • 360 keer bekeken

ik krijg de volgende melding in "iTV online" foutcode 400-10004

het betreft de serie the gifted op fox.
kijk ik een oudere aflevering terug dan krijg ik de code niet, ik heb al op diverse zenders bij het terug kijken dit probleem gehad!
Ik gebruik chrome en heb een redelijk nieuwe laptop met een redelijke videokaart erin.
Rara hoe los ik (of de KPN) dit op !!!!!!!!

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 March 2019, 17:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Stiek, welkom hier! Om even uit te sluiten of het aan het programma ligt, kun je deze aflevering wel terugkijken op de ontvanger? Ik vermoed van wel omdat je aangeeft dit al vaker te hebben gehad. Kun je ook testen of je in Firefox de aflevering(en) wel kunt terugkijken? Wil je daarnaast ook je gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan gaan we hier verder mee aan de slag.
Hallo ik heb mijn profiel aangepast en ik heb firefox geprobeerd maar het probleem blijft bestaan.
Ik heb het ook gewoon met de ontvanger geprobeerd en dan kan ik gewoon kijken.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Stiek. Ik ga dit navragen en kom er bij je op terug!
Reputatie 7
Badge +30
Het heeft even geduurd, maar ik weet iets meer. Sommige van de programma's en zenders die via de ontvanger terug te kijken zijn, zijn dat niet via iTV Online. Normaliter markeren we die programma's en zenders dan zodat je ook niet de optie hebt tot terugkijken in de app of op de website. Maar als we dat vergeten, en je probeert zo'n programma of zender te kijken, dan krijg je deze foutcode. Ik raad je dan ook aan om The Gifted via de ontvanger terug te kijken.
Bedankt voor de uitleg,