Beantwoord

iTV Online: U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

• 1 maart 2018
  • 8 reacties
  • 143 keer bekeken

Vandaag iTV LATEN installeren. Alles werkt behalve via de laptop. Daar krijg ik het bericht: "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk"
Volgens de monteur zal dit binnen een paar uur automatisch verholpen zijn. Maar het is nu 6 uur verder en nog steeds niets?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PaulF 3 maart 2018, 12:40

KPN klachtenlijn gebeld, deze heeft het doorgegeven en een halve dag later was het opgelost. Ik hoop dat het ook opgelost blijft. Prima
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Dat klinkt als een administratief probleem bij KPN dat via een KPN Moderator op dit forum verholpen kan worden. Je moet misschien even geduld hebben tot dit topic wordt opgepakt, maar dan wordt het voor je opgelost.
KPN klachtenlijn gebeld, deze heeft het doorgegeven en een halve dag later was het opgelost. Ik hoop dat het ook opgelost blijft. Prima
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @PaulF, welkom op het forum! Lastig probleem, maar goed om te lezen dat het na telefonisch contact inmiddels weer verholpen is 🙂 Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen, of als je nog vragen hebt weet je me te vinden.
Ook voor mij dit probleem. Ik maak gebruik van Chrome. Alles werkt gisteren thuis nog.
Reputatie 7
Badge +20
Beste WimDa, bedankt voor je bericht!
Ik begrijp dat je dezelfde melding krijgt, 'er is geen verbinding met uw thuisnetwerk' terwijl je via Chrome thuisde iTV online website wil gebruiken? Of ben je op dat moment niet thuis? Buitenshuis kan je namelijk de website niet bereiken, maar kan je wel via onze iTV app de opties gebruiken. Mocht je met deze melding wel thuis zijn, dan ontvang ik graag je gegevens via een privébericht!
Reputatie 7
Badge +20
Wim, daar ben ik weer! Ik heb contact gehad met een collega, we hebben het zojuist getest op een Huawei P8, dus het zou moeten werken.. Wat wellicht het probleem kan veroorzaken is dat het toestel heel vol zit (met apps/foto’s/documenten). De KPN iTV app kan op dat moment net iets te veel zijn voor het toestel, waardoor de app afsluit uit zichzelf.. Je zou kunnen kijken of er apps of foto's/video's weg kunnen en dit verbetering brengt. Als de app heel traag is zou je dat kunnen uitsluiten met een speedtest vanaf je mobiele toestel bijvoorbeeld.. Een snelheid van rond de 10Mbit/s is eigenlijk minimaal, maar hoe meer hoe beter natuurlijk!

Ik heb hetzelfde probleem, ontvang de volgende melding als ik tv wil kijken op mijn laptop:
U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.
Kunnen jullie mij via een privebericht helpen?
Reputatie 7
Badge +27
Dag Arjen, we hebben je bericht helemaal over het hoofd gezien 😞 Excuses hiervoor! Geen warm welkom op het forum. Heb je nog last van dit probleem? Dan wil ik je vragen je adresgegevens en klantnummer in je profiel te zetten en een seintje te geven als dit is gebeurd. Dan schakel ik de technische dienst in om dit op te lossen.

Reageer