Vraag

iTV Online valt weg of geeft geen verbinding op iPad

• 15 juni 2016
  • 7 reacties
  • 722 keer bekeken

Helaas ook bij mij een probleem met iTV op de iPad . Regelmatig geen verbinding of hij valt zomaar uit.

Volgens de reclame kan je overal en altijd kijken op een iPad . Maar als je midden in een programma zit valt hij uit.

Mijn zoon wil graag boven kijken maar heeft heel vaak geen internet verbinding.

Van ziggo overgestapt voor verbetering, maar dit is ook niet leuk.

Wat kan ik hier aan doen???

* Admin: nieuw topic voor jouw bericht aangemaakt + titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ineke65 schreef op 15 jun '16 om 22:08u

Maar hierbij is het wel belangrijk dat je specificeert wat er mis gaat. Want je zegt dat iTV problemen geeft, maar vervolgens zeg je dat er geen internet verbinding is. Dat is dus een ander probleem.

Als het inderdaad de internet verbinding is, ben ik benieuwd of het op alle apparaten zo is. Of de ontvangst wel goed is. Of er eventueel veel andere WiFi kanalen in de buurt zijn.

Robin

Reputatie 7
Badge +27
Hey Ineke, welkom op het forum! Niet lekker kijken met zulke issues. Zoals je het beschrijft klinkt het eerder als een probleem met de internetverbinding en niet zozeer met tv. De vragen die Robin stelt zijn dan heel belangrijk.

Reputatie 2
Erik_ schreef op 16 jun '16 om 21:55u
Hey @Ineke65, welkom op het forum! Niet lekker kijken met zulke issues. Zoals je het beschrijft klinkt het eerder als een probleem met de internetverbinding en niet zozeer met tv. De vragen die Robin stelt zijn dan heel belangrijk.

ik heb ook geregeld last van dat itv op de ipad uitvalt ondanks dat mijn internet verbinding prima in orde is ik 

maak ook gebruik van de kpn wifi versterker met glasvezel en de wifi snelheid is ongeveer 90/90 mbps.

toch krijg ik geregeld de melding dat itv tijdelijk niet bereikbaar is en dat ik het later nog maar eens moet proberen.

dit gebeurd geregeld en is zeer irritant

als iemand een oplossing weet dan hoor ik dat graag

Ineke65 schreef op 15 jun '16 om 22:08u
Helaas ook bij mij een probleem met iTV op de iPad . Regelmatig geen verbinding of hij valt zomaar uit.

Volgens de reclame kan je overal en altijd kijken op een iPad . Maar als je midden in een programma zit valt hij uit.

Van ziggo overgestapt voor verbetering, maar dit is ook niet leuk.

Wat kan ik hier aan doen???

* Admin: nieuw topic voor jouw bericht aangemaakt + titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

Ineke65 heeft helemaal gelijk ik kan niet op de Ad kijken want hij blijft op nul procent steken en laad niet verder.Het word tijd dat KPN er wat aan verbeterd.

RobinFlikkema schreef op 16 jun '16 om 13:47u
Ineke65 schreef op 15 jun '16 om 22:08uMijn zoon wil graag boven kijken maar heeft heel vaak geen internet verbinding.

Maar hierbij is het wel belangrijk dat je specificeert wat er mis gaat. Want je zegt dat iTV problemen geeft, maar vervolgens zeg je dat er geen internet verbinding is. Dat is dus een ander probleem.

Als het inderdaad de internet verbinding is, ben ik benieuwd of het op alle apparaten zo is. Of de ontvangst wel goed is. Of er eventueel veel andere WiFi kanalen in de buurt zijn.

Robin

Ik ben geen techneut.......naar mijn idee is onze WiFi verbinding prima, ik heb op mijn iPad geen WiFi problemen.

alleen met iTV. Verbinding niet mogelijk, probeer later nog eens.

Of hij stopt gewoon midden in een programma en gooit m gewoon uit.

Inmiddels gebeld met kpn en hij staat nu " op een ander" WiFi kanaal.

Geen idee wat dit betekend.

Heb nog een mogelijkheid gekregen om het modem te rezetten, of te kijken voor een extra WiFi versterker.

Dit vind ik wel raar want bij de instalatie was ons WiFi bereik goed....overal.

ik probeer dit even uit.....

Reputatie 7
Badge +27
Hey Ineke, heb je de afgelopen dagen ook verbetering gemerkt?

Jajo, het niet laden van de iTV Online app kan ook een andere oorzaak hebben. Ik raad je aan om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren.

Reageer