Beantwoord

iTV online werkt niet

• 21 november 2018
  • 6 reacties
  • 1813 keer bekeken

Ik kan zowel op mijn laptop als op de tablet geen tv kijken via iTV, Hij opent tv kijken of tv gids niet, Sorry kan de startpagina niet laden of sorry kan de programma informatie niet openen.
Tv kijken op de gewone tv lukt wel
HELP

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 november 2018, 19:18

De storing is opgelost. Als je toch nog problemen ervaart, laat je het dan weten?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo lotje13, Op dit moment is er een storing met iTV online. Het onderzoek naar de oorzaak is gestart en we hopen het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +19
De storing is opgelost. Als je toch nog problemen ervaart, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +11

.

De storing is helemaal NIET opgelost, ben nu 2 weken bezig, zeker 6 telefoontjes, 2 x half uur ,een van de dames moest naar huis, dus verbroken, terug gebeld, wij bellen in 3 dagen terug, niet gebeld, zelf gebeld, u moet toch nog 2 dagen wachten. Na 2 dagen gebeld en goed geholpen doordat u op afstand ITV online weer instelde (wat dus 2 weken lang alleen zwart beeld gaf en draaiend cirkeltje in het midden)

ITV werkte dus goed, slechts 'n paar uur, weer niets, zwart beeld en cirkel...hele avond. Daarna weer gebeld, vrouw stelde voor kabel aansluiten op PC naar geel op de modem.  Zij stuurde ook een mail (STANDAARD MAIL ******) niettemin alles geprobeerd, niets lukte. Nu 21 febr. nog steeds geen TV, alleen zwart beeld…..!!!

H.H.Weber  - al 30 jaar lid van Telfort (of langer)  bijzonder triest…..!!!!

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Coonass 

Wis eens de Cookies zoals in dit topic https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/https-telfort-tv-kpn-com-werkt-niet-490886

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Coonass. Ik heb je bericht aangepast omdat vloeken niet is toegestaan hier. Vervelend dat de iTV website niet werkt. De cache legen is waarschijnlijk de oplossing. Ik hoor graag of dat werkt.

Reageer