Beantwoord

itv online werkt niet goed

• 3 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 198 keer bekeken

reeds langere tijd problemen met itv online (op laptop via wifi):
- opgenomen programma's stoppen na enige tijd en het symbool 'laden' komt en blijft in beeld
- programma's direct kijken levert onscherp beeld op ( grove lijnen)

KPN geeft aan dat itv online storingen heeft maar dat deze geen prioriteit hebben. Het betreft een gratis, extra dienst. Echter deze wordt wel binnen het pakket aangeboden en zou dus moeten werken.
Wie heeft deze storingen ook ?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Henk2304 4 oktober 2017, 10:26

Dag @Dees1957, welkom op het forum.

- Opgenomen programma's kan ik niet terugkijken via de browser omdat ik alles zoveel mogelijk in HD opneem (als ik ooit nog eens HD-vanaf-1 krijg lukt het misschien wel).
- Een onscherp "wollig" beeld direct bij het begin ervaar ik ook, maar niet alleen bij het begin ook nog regelmatig tijdens de rest van de uitzending. Ik kijk meestal vanaf een desktop die via een UTP-kabel op de Experia Box is aangesloten. Het maakt ook geen verschil of ik via de browser kijk of via de KPN iTVOnline app uit de Microsoft Store.

Uit alles blijkt dat KPN vol inzet op de apps voor Android en iOS (dat heeft ook bijna iedereen) en dat de rest (Windows) niet meer aantrekkelijk genoeg is om daar nog écht veel in te investeren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Dag @Dees1957, welkom op het forum.

- Opgenomen programma's kan ik niet terugkijken via de browser omdat ik alles zoveel mogelijk in HD opneem (als ik ooit nog eens HD-vanaf-1 krijg lukt het misschien wel).
- Een onscherp "wollig" beeld direct bij het begin ervaar ik ook, maar niet alleen bij het begin ook nog regelmatig tijdens de rest van de uitzending. Ik kijk meestal vanaf een desktop die via een UTP-kabel op de Experia Box is aangesloten. Het maakt ook geen verschil of ik via de browser kijk of via de KPN iTVOnline app uit de Microsoft Store.

Uit alles blijkt dat KPN vol inzet op de apps voor Android en iOS (dat heeft ook bijna iedereen) en dat de rest (Windows) niet meer aantrekkelijk genoeg is om daar nog écht veel in te investeren.

Reageer