Beantwoord

itv online werkt niet goed deel 300 ?

  • 30 mei 2018
  • 8 reacties
  • 305 keer bekeken

net weer geprobeerd itv online te kijken via de kpn app, maarzoals te verwachten weer blokkerig beeld of gewoon geen beeld.
Wifi doet het goed, alle andere programma's werken, alleen kpn itv weigert. Klaag hier pas een paar jaar over, maar geen oplossing.
Wie heeft hier nog meer last van ? Ben nu zover om er een zaak van te maken.
icon

Beste antwoord door Erik_ 5 juni 2018, 12:44

Hoi Dees, S.P., welkom hier! Jammer te horen dat jullie beide problemen ervaren met de website. Zoals wjb al aangeeft komt er inderdaad op korte termijn een nieuwe website. Daarmee verwachten we een verbetering van de kijkervaring. In de tussentijd, welke link gebruiken jullie? De website is te benaderen via https://www.interactievetv.nl of via https://www.itvonline.nl. Ze zouden beide hetzelfde moeten werken, maar we zien soms toch wat verschillen. Als je steeds een van de twee gebruikt, probeer de andere eens.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Op wat voor een apparaat (merk en type) gebruik je dan de iTV app van KPN?
Welk Operating System staat daar op en welke versie.
Zelf gebruik ik de iTV app zonder enig probleem op zowel een Android telefoon als op een Android tablet.
Ook het casten naar een Chromecast of Android televisie werkt vlekkeloos.
Op een Nieuw Acer laptop, windows 10 en Chrome
Reputatie 7
Televisie kijken via de browser dus.
Dat is vanaf het begin al een doffe ellende en kan je beter vergeten zolang de nieuwe website van KPN nog niet live is. Deze zal hopelijk in juli of augustus beschikbaar komen.
iTV kijken via de browser van Macbook of Mac Pro (Chrome) werkt soms wel, soms niet, voor mij volkomen onvoorspelbaar. Het zou fijn zijn als KPN daar duidelijkheid over geeft.
iTV was één van de redenen om voor KPN te kiezen indertijd . . . . 😭
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Dees, S.P., welkom hier! Jammer te horen dat jullie beide problemen ervaren met de website. Zoals wjb al aangeeft komt er inderdaad op korte termijn een nieuwe website. Daarmee verwachten we een verbetering van de kijkervaring. In de tussentijd, welke link gebruiken jullie? De website is te benaderen via https://www.interactievetv.nl of via https://www.itvonline.nl. Ze zouden beide hetzelfde moeten werken, maar we zien soms toch wat verschillen. Als je steeds een van de twee gebruikt, probeer de andere eens.
Dag Erik, de eerste link die je geeft (die NB op de pagina KPN vandaag staat !) doet het niet, de tweede wel.
Moet ik nu lachen omdat dit advies werkt of huilen om al het voorafgaande getob ?
Reputatie 7
Badge +27
Ik ben blij te horen dat het met de andere link wel werkt, S.P!

Zoals ik al aangaf zouden de beide sites in principe hetzelfde moeten werken. Dit zien we ook bij de meeste klanten terug. Op de website kiezen we daarom ook voor het gebruiken van één websitenaam. Dit om verwarring te voorkomen. Maar dat kan er dan, zoals in jouw geval waar er wel een verschil is tussen beide sites, toe leiden dat je een poos met problemen zit.
Sinds de update van de itv app is het drama. Het beeld blijft regelmatig stil staan en op de achtergrond loopt het programma gewoon door. Of hij valt helemaal weg en moet ik opnieuw opstarten.
Regelmatig tijdens het kijken via de app gaat hij opnieuw laden. Het is eerder een achteruitgang dan een verbetering sinds de update.
Ik kijk via mijn ipad uit 2018. Misschien is deze te nieuw voor de app!!!!
De reclame van overal via de itv app tv kijken klopt van geen meter.

Reageer