Vraag

itv online werkt niet meer

• 18 juni 2018
  • 2 reacties
  • 1923 keer bekeken

Badge
sinds kort werkt het tv kijken op mn mac niet meer , ik keek af en toe ,dus weet niet hoelang het niet meer werkt,
ik heb het via safari , chrome en opera geprobeerd maar krijg steeds de melding "deze service is tedelijk niet beschikbaar" en ik heb het zowel via de itv online url als de interactievetvonline url geprobeerd,,
ik gebruik een apple imac 2010 i3 ,16 gb ram met osx high sierra

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Goedemorgen Leon,

Balen dat je niet rustig iTV online kunt kijken! Je hebt al veel stappen doorlopen, dus dat is fijn! Zou je de volgende ook kunnen doen?

■Open linksboven in de browser het drop-downmenu 'Safari' en klik op 'Voorkeuren'
■Selecteer bovenaan 'Privacy'
■Navigeer vervolgens naar 'Cookies en websitegegevens' en klik op 'Beheer websitegegevens...'
■Nu opent een lijst met alle websites die lokaal gegevens hebben opgeslagen
■Zoek rechtsboven naar 'tv' zonder quotes
■Verwijder interactievetv.nl en itvonline.nl
■Sluit Safari met Command(⌘) Q

Ik hoor graag of het hiermee lukt. Laat je dit even weten?
Badge
hallo Kim_W
dank je voor je hulp,ik heb geprobeert wat jij schreef maar nu deed hij t 1 keer "goed" dat is te zeggen,hij logde in en ik had beeld ,maar nu was het geluid er niet, dus ik ben uitgelogd en heb muziek geprobeerd en dat werkte wel allemaal,dus daar legt het niet aan,ik wou toen weer inloggen op itv maar kreeg ik weer de melding "deze service is tijdelijk niet beschikbaar" dus weer gedaan wat jij schreef en weer ingelogd en weer was er geen geluid....hahaha dus we zijn op de helft van het probleem 😉

Reageer