Beantwoord

ITV Online werkt niet meer na update

• 12 april 2018
  • 6 reacties
  • 2116 keer bekeken

Sinds de update werkt mijn idtv niet meer op tablet
Continue sorry kan video niet laden maar geen oplossing
icon

Beste antwoord door Bart_ 17 april 2018, 10:51

Dag Joler en welkom hier op het Forum. Dat is jammer om te lezen, zeg. Nu is het op dit moment zo dat op een aantal types tablet de app niet werkt. Heb jij één van deze tablets?

- Samsung A3
- Samsung Tab E
- Lenovo Tab 2 A10-70F
- Archos Oxygen 7.0
- Samsung Grand Neo

Lees ook het grote topic over dit onderwerp, voor wat meer informatie en updates over dit onderwerp. Hier staat alles in wat er nu bekend is en hier zal ook nieuwe informatie in worden geplaatst, zodra deze beschikbaar is.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Joler en welkom hier op het Forum. Dat is jammer om te lezen, zeg. Nu is het op dit moment zo dat op een aantal types tablet de app niet werkt. Heb jij één van deze tablets?

- Samsung A3
- Samsung Tab E
- Lenovo Tab 2 A10-70F
- Archos Oxygen 7.0
- Samsung Grand Neo

Lees ook het grote topic over dit onderwerp, voor wat meer informatie en updates over dit onderwerp. Hier staat alles in wat er nu bekend is en hier zal ook nieuwe informatie in worden geplaatst, zodra deze beschikbaar is.
Ik herken helemaal wat je zegt Joler. De app werkt sinds de update ronduit slecht. Niet alleen is de app enorm traag, de app slaat om de haverklap vast, start zelfs niet op (steeds dezelfde foutmelding : Oeps er ging iets mis), wisselen van zender is gevaarlijk (app valt zomaar uit) en als je dan eindelijk bij een kanaal komt start je verdacht vaak met een reclame blok. Ik heb de helpdesk van kpn gesproken maar die komen niet verder dan we werken er aan, start u regelmatig opnieuw op en verwijder en download de app opnieuw maar het resultaat hiervan laat zich steeds opnieuw raden, "geen oplossing van het probleem". Ik kijk vanaf mijn Samsung Galaxy Tab S. De vorige versie van de kpn app werkte vlekkeloos (en was ook veel handiger mis oa de gids bekijken en wisselen van zender) net als de app van Ziggo. Kortom kpn heeft een bijzonder slechte werkende app!
Het is echt balen ondertussen kan ik nu Ned 1 en 2 en 3 ontvangen de andere zenders hou ik de foutmelding.
Volgens KPN een lastig probleem maar blijft balen
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Jarol en Joler, Bart geeft al een aantal voorbeelden van apparaten waarop de iTV app niet goed werkt. We werken aan verbetering van onze iTV app. Alle updates hierover kun je lezen in dit topic. Via dit topic houden we iedereen op de hoogte.
hoi

zou wel graag willen weten hoe het wel kan dat ik ned 1 2 3 kan ontvangen maar dat het jullie nog steeds niet gelukt is voor de andere zenders.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Joler, zou je kunnen aangeven welk merk en versie tablet je in gebruikt hebt? Ook ben ik benieuwd welke foutmelding je te zien krijgt. Je zou een printscreen kunnen meesturen, dan ga ik toelichten of uitzoeken wat er aan de hand is.

Reageer