Beantwoord

itv online werkt niet meer op laptop

• 4 februari 2016
  • 6 reacties
  • 770 keer bekeken

ITV online werkt niet meer op mijn windows-10 laptop na een aanpassing van mijn abonnement.Aanpassing was overigens op verzoek van KPN zelf. Foutmelding: geen verbinding met eigen netwerk. terwijl mijn laptop wel degelijk verbinding heeft met mijn netwerk.

Op mijn (android) tablet kan ik trouwens nog wel kijken.

Hoe op te lossen?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 7 februari 2016, 13:26

; hier ben ik! Wat rot dat het niet goed is gegaan met de wijziging en iTV online. Gelukkig is het makkelijk te verhelpen, zoals aangeeft. Je ontvangt zometeen een privébericht van me. Beantwoord je die met de gevraagde gegevens? Dan maak ik een melding in onze systemen, zodat alles voor iTV online alsnog goed gezet wordt 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Dit is een simpel administratief probleem dat eenvoudig verholpen kan worden.

Bij de wijziging van jouw abonnement is de koppeling tussen jouw Internet abonnement en jouw ITV abonnement verloren gegaan.

Dit is een kwestie van een nummertje intoetsen in de centrale administratie bij KPN.

Ik hoop dat er snel iemand van KPN WebCare zal reageren om dit probleem voor jou te verhelpen.

Bedankt voor je reactie, wjb. Ik hoop uiteraard ook dat dit probleem snel opgepakt wordt. Kasn ik dat nog op een of andere manier versnellen?

Reputatie 7
Nee, het is even een kwestie van afwachten, maar ik verwacht eigenlijk dat het niet zo lang zal duren.

Reputatie 7
Badge +24
; hier ben ik! Wat rot dat het niet goed is gegaan met de wijziging en iTV online. Gelukkig is het makkelijk te verhelpen, zoals aangeeft. Je ontvangt zometeen een privébericht van me. Beantwoord je die met de gevraagde gegevens? Dan maak ik een melding in onze systemen, zodat alles voor iTV online alsnog goed gezet wordt 🙂

Dag Cindy_

Bedankt voor je reaktie. Ik heb de gevraagde gegevens inmiddels per prive bericht naar je gestuurd.

Alvast bedankt voor het verder afhandelen hiervan.

Mvg, ruud52

Cindy_ schreef op 7 feb '16 om 13:26u
@ruud52; hier ben ik! Wat rot dat het niet goed is gegaan met de wijziging en iTV online. Gelukkig is het makkelijk te verhelpen, zoals @wjb aangeeft. Je ontvangt zometeen een privébericht van me. Beantwoord je die met de gevraagde gegevens? Dan maak ik een melding in onze systemen, zodat alles voor iTV online alsnog goed gezet wordt Smiley Vrolijk

http://forum.kpn.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/129647   Ik wil nog even doorgeven dat het nu weer werkt hoor. Bedankt voor je support.

Reageer