Beantwoord

iTV ontvanger gebruiken op andere aansluiting.

• 5 februari 2016
  • 16 reacties
  • 1159 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb  glasvezel van KPN met iTV. Nu ga ik dit weekend oppassen op de kinderen van mijn zwager en schoonzus. Zij hebben ook iTV maar andere zender pakketen. Kan ik mijn iTV ontvanger meenemen naar hun zodat ik mijn zender pakketen heb? Dit is namelijk makkelijk ivm Fox Sports.

Groet
Peter

icon

Beste antwoord door PeterG 5 februari 2016, 13:16

Ik weet wel zeker dat dat mogelijk is. Als zij tenminste ook iTV van KPN hebben en dus connectie met het KPN iTV netwerk. Maar met je eigen ontvanger kijk je inderdaad dan via jouw abonneenummer en dus jouw pakketten. Ook kun je daar dan over je eigen opnames beschikken en inplannen.

Als zij Telfort of XS4ALL hebben kan ik zo niet garanderen dat het werkt.

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Ik weet wel zeker dat dat mogelijk is. Als zij tenminste ook iTV van KPN hebben en dus connectie met het KPN iTV netwerk. Maar met je eigen ontvanger kijk je inderdaad dan via jouw abonneenummer en dus jouw pakketten. Ook kun je daar dan over je eigen opnames beschikken en inplannen.

Reputatie 7
Badge +16
PeterG schreef op 5 feb '16 om 13:16u
Ik weet wel zeker dat dat mogelijk is. Aangezien zijn ook iTV hebben en dus connectie met het iTV netwerk. Maar met je eigen ontvanger kijk je inderdaad dan via jouw abonneenummer en dus jouw pakketten. Ook kun je daar dan over je eigen opnames beschikken en inplannen.

Weet je dat wel zeker, ?

Ik denk namelijk dat dit niet gaat. Abonneenumer, tuner en IP adres zijn volgens mij gekoppeld aan elkaar dus zal de tuner niet werken.

Reputatie 1
Badge
PeterG schreef op 5 feb '16 om 13:16u

Dank je @PeterG, zij hebben net als ik ook KPN glasvezel mét iTV. Ik was sowieso van plan mijn ontvanger mee te nemen. Ik ben alleen niet op de hoogte of je abo nummer aan je modem of IP gekoppeld is.

Reputatie 1
Badge
Giant2000 schreef op 5 feb '16 om 13:21u
PeterG schreef op 5 feb '16 om 13:16uIk weet wel zeker dat dat mogelijk is. Aangezien zijn ook iTV hebben en dus connectie met het iTV netwerk. Maar met je eigen ontvanger kijk je inderdaad dan via jouw abonneenummer en dus jouw pakketten. Ook kun je daar dan over je eigen opnames beschikken en inplannen.

Weet je dat wel zeker, @PeterG?

Ik denk namelijk dat dit niet gaat. Abonneenumer, tuner en IP adres zijn volgens mij gekoppeld aan elkaar dus zal de tuner niet werken.

Ik ga het gewoon proberen.

Reputatie 7
.  heeft meerdere keren in topics vermeld dat niet afgemelde tuners bij derden werkten op het oude/origineel ingevoerde abonneenummer. Hij heeft het zelf ook een keer gehad.

Reputatie 7
Badge +16
PeterG schreef op 5 feb '16 om 13:31u
@Giant2000. @wjb heeft meerdere keren in topics vermeld dat niet afgemelde tuners bij derden werkten op het oude/origineel ingevoerde abonneenummer. Hij heeft het zelf ook een keer gehad.

Oh... grappig. Ik lees niet alle posts :)

Reputatie 1
Badge
 ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon er snel niets over vinden. Maar ik ga het gewoon proberen. Neem ook mijn Samsung tablet mee, mocht het niet werken kan ik altijd via de Fox Sports app kijken.

Reputatie 7
Badge +16
Petert87 schreef op 5 feb '16 om 14:17u
@PeterG ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon er snel niets over vinden. Maar ik ga het gewoon proberen. Neem ook mijn Samsung tablet mee, mocht het niet werken kan ik altijd via de Fox Sports app kijken.

Laat je je bevindingen even weten hier?

Reputatie 7
Het was even zoeken maar ik heb de bevestiging van wjb gevonden in een vrij recent topic:

KLIK HIER.

Gebruik van je eigen tuner op een ander adres dat ook iTV van KPN heeft is dus mogelijk. :)

Reputatie 1
Badge
 ik laat het denk ik na dit weekend weten!

Reputatie 7

PeterG schreef op 5 feb '16 om 14:32u

Het was even zoeken maar ik heb de bevestiging van wjb gevonden in een vrij recent topic:

KLIK HIER.

Gebruik van je eigen tuner op een ander adres dat ook iTV van KPN heeft is dus mogelijk. Smiley Vrolijk

Maar even een herhaling want het kruiste e.e.a. :S

Reputatie 1
Badge
 ik weet genoeg. Een vriend van mij gebruikt mijn inlog voor Fox zodat hij kan kijken terwijl ik tv kijk. Aangezien een inlog maar 1x aangemeld kan zijn heb ik hem verteld dat hij waarschijnlijk de klassieker niet kan kijken maar opzoek moet naar een stream ofzo.

Reputatie 1
Badge

Zoals beloofd kom ik er op terug. Ik kon mijn iTV ontvanger gewoon elders gebruiken met dus mijn eigen zenderpakketten etc.

Reputatie 7
Badge +16
Petert87 schreef op 8 feb '16 om 09:43u
@PeterG @Giant2000

Zoals beloofd kom ik er op terug. Ik kon mijn iTV ontvanger gewoon elders gebruiken met dus mijn eigen zenderpakketten etc.

Ha! Grappig!!

Reputatie 7
Ook heel handig.:)

Voorwaarde is alleen dat er op die aansluiting ook iTV van KPN is. Anders komt er geen verbinding met het iTV netwerk.

Bedankt voor je terugkoppeling.

Reputatie 1
Badge
Er was inderdaad ook iTV aanwezig ja, anders had ie t niet gedaan.

Reageer