Beantwoord

iTV ontvanger installeren op ander adres

• 16 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 582 keer bekeken

Hallo,

ik heb thuis een glasvezelabonnement met drie actieve ontvangers. Is er een mogelijkheid dat ik een vierde ontvanger aanschaf en deze op mijn tweede adres installeer, dus binnen hetzelfde pakket?
Er is daar wel internet aanwezig dus mijn logica zegt aansluiten en inloggen op de bestaande gegevens.
Maar werkt dit dan ook zo?
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 oktober 2018, 11:35

Goedemorgen User1977, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas werkt dat niet op die manier, of in ieder geval, dat is niet de bedoeling. Het kan best zijn dat het even werkt, maar het moet gekoppeld zijn aan de Experia Box en die moet weer aangesloten zijn op het huisadres dat bij ons bekend is. Dit hangt allemaal aan een klantnummer op een bepaald adres, en daar moet het dan ook gebruikt worden. Er is dan ook geen ondersteuning als de ontvanger het niet doet of problemen veroorzaakt.

Je kan op het andere adres wel gebruik maken van iTV, de app of website. Deze kan je tegenwoordig ook streamen naar de televisie toe, met bijvoorbeeld Chromecast. Dat zou nog een oplossing kunnen zijn op het tweede adres.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen User1977, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas werkt dat niet op die manier, of in ieder geval, dat is niet de bedoeling. Het kan best zijn dat het even werkt, maar het moet gekoppeld zijn aan de Experia Box en die moet weer aangesloten zijn op het huisadres dat bij ons bekend is. Dit hangt allemaal aan een klantnummer op een bepaald adres, en daar moet het dan ook gebruikt worden. Er is dan ook geen ondersteuning als de ontvanger het niet doet of problemen veroorzaakt.

Je kan op het andere adres wel gebruik maken van iTV, de app of website. Deze kan je tegenwoordig ook streamen naar de televisie toe, met bijvoorbeeld Chromecast. Dat zou nog een oplossing kunnen zijn op het tweede adres.
Reputatie 7
Badge +20
@user1977, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat het duidelijk geworden is en je hier geen vragen meer over hebt!

Reageer