Beantwoord

itv ontvanger omruilen niet gelukt

  • 26 October 2019
  • 6 reacties
  • 238 keer bekeken

Via mail en sms krijg ik bericht dat ik mijn tv-ontvanger moet omruilen. Probeerde dat te regelen via de kpn-site maar die komt alleen maar met de melding dat er iets is fout gegaan. Dan maar bellen. Wordt tot twee keer toe na 10 minuten uit de wachtrij gegooid. Chatten? Er opent geen chatfunctie als ik die mogelijkheid probeer aan te klikken. Bestaat er eigenlijk wel een klantenservice van KPN?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nadia 28 October 2019, 21:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Jawel 0800 04 02 gratis KPN klanten service 👍24/7 dagelijks 

Die wilden in het verleden nog wel eens de telefoon opnemen, maar nu sluiten ze na een minuut of 10 de verbinding gewoon af zonder dat ik iemand gesproken heb. Ik hoef trouwens alleen maar af te spreken waar ik de nieuwe ontvanger kan afhalen. Verder geen enkel probleem maar dan moet je wel contact kunnen krijgen. Ik hoop dus dat er een of andere moderator meeleest.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen. om de decoder op te halen  is meestal BIJ een postagentschap bij u in de buurt .wel legematie mee nemen. 

De aanhouder heeft gewonnen. Het is geregeld.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag  veel kijk plezier 👍😉

Reputatie 7

Hallo@Brugmansz, welkom op het KPN forum. Ontzettend zuur dat contact met ons tijdelijk via chat / telefoon niet gelukt is. Gelukkig, je laatste bericht geeft aan dat het even wat uithoudingsvermogen heeft gevergd, inderdaad de aanhouder wint. De klantenservice bestaat ;) Helaas was er door onvoorziene drukte niet mogelijk om binnen afzienbare tijd jouw hulpvraag te beantwoorden. Sorry daarvoor! Bedankt voor de terugkoppeling. Veel kijkplezier! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De community helpt je hier graag :)  

Reageer