Beantwoord

iTV-ontvanger reageert niet meer

• 25 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

• Deelnemer
  • 9 reacties
Hoi! Sinds vandaag zie ik op mijn arris vip2952 v2 een vaag knipperend rood lampje en doet deze verder niks meer. Storing? Of defect? Heb werkelijk alles geprobeerd met stroom, reset ed maar euvel blijft. Graag hulp!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 oktober 2018, 10:48

Dag TMH! Dat van die Experia Box vind ik zeer zeker een hele goede toevoeging. Ik heb gecheckt welke je hebt en het is een wat oudere. Deze ga ik vervangen. Ik heb je de details in een privébericht toegestuurd en ik hoor graag van je hoe alles werkt met de nieuwe!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Hoi, lastig. Is 't je enige ontvanger?
Is het het rode lampje bovenop of 1 v.d. 2 op de voorkant (rec, hd)?
Hi Peter - dank voor je bericht. Het is het lampje/knopje bovenop.
Ben er inmiddels achter dat als ik de adapter uit de stroom haal en wacht totdat de spanning weg is, dan opnieuw insteek, dat de set top box weer opstart voor een paar minuten alvorens het probleem zich herhaalt.
Reputatie 7
Badge +19
Dat is gek inderdaad. Ik kijk graag even met je mee. Je hebt de reset al gedaan, waarbij je de software opnieuw inlaadt? Zou je het serienummer van de ontvanger nog even willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik meekijken.
Ok nr is toegevoegd. Ik hoor ook al een paar weken een heel hoog frequent geluid uit de experiabox - wellicht heb je daar wat aan. Voor mijn gevoel is die aan vervanging toe.
Reputatie 7
Badge +19
Dag TMH! Dat van die Experia Box vind ik zeer zeker een hele goede toevoeging. Ik heb gecheckt welke je hebt en het is een wat oudere. Deze ga ik vervangen. Ik heb je de details in een privébericht toegestuurd en ik hoor graag van je hoe alles werkt met de nieuwe!

Reageer