Beantwoord

iTV ontvanger resetten en software verwijderen lukt niet na stroomstoring

• 25 juli 2018
  • 5 reacties
  • 491 keer bekeken

Vorige week was er een stroomstoring in mijn woonplaats. Sindsdien werkt de interactieve tv ontvanger van onze 2e televisie niet meer.
Ik heb deze al een aantal keer gereset én ook al een aantal keer de software verwijderd om hem op die manier opnieuw in te laden. Dit gaat niet goed. Het updaten van de software lijkt wel te gebeuren, maar het installeren blijft vervolgens steken op 70%. Of het hele proces start vanzelf weer van voor af aan.
Wat kan ik nog meer proberen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 juli 2018, 11:50

Goedemorgen WvHaperen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een stroomstoring is nooit fijn, en dit kan bepaalde problemen veroorzaken helaas. Hopelijk doet de rest in huis het wel weer gewoon! Wat betreft de 2e tv-ontvanger, het kan zijn dat hij inderdaad even helemaal stroomloos gemaakt moet worden, na een stroomstoring is dat vaak het geval (met Experia Boxen en tv-ontvangers). Wil je dat allereerst nog proberen, mits je dat uiteraard nog niet gedaan hebt! Mocht hij hierna nog steeds de software niet willen verwijderen, kom dan even terug in dit topic en voer jouw postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger even toe in jouw Forum profiel. Dan is het misschien tijd om hem om te ruilen voor een nieuwe en heeft die stroomstoring toch schade gemaakt in de vorm van een tv-ontvanger 😞
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Een 10 minuten van de spanning halen dus netsteker er helemaal uit, daarna nog eens proberen.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen WvHaperen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een stroomstoring is nooit fijn, en dit kan bepaalde problemen veroorzaken helaas. Hopelijk doet de rest in huis het wel weer gewoon! Wat betreft de 2e tv-ontvanger, het kan zijn dat hij inderdaad even helemaal stroomloos gemaakt moet worden, na een stroomstoring is dat vaak het geval (met Experia Boxen en tv-ontvangers). Wil je dat allereerst nog proberen, mits je dat uiteraard nog niet gedaan hebt! Mocht hij hierna nog steeds de software niet willen verwijderen, kom dan even terug in dit topic en voer jouw postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger even toe in jouw Forum profiel. Dan is het misschien tijd om hem om te ruilen voor een nieuwe en heeft die stroomstoring toch schade gemaakt in de vorm van een tv-ontvanger 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @WvHaperen, ik heb geen reactie meer ontvangen. Heb je inmiddels de tv-ontvanger weer aan de praat gekregen door onze tips? Of is hij echt niet meer te redden? Ik hoor het graag!
Dag Susan,

Bedankt voor je reactie en hulp en excuses dat ik nog niet had gereageerd. Ik had de moed al bijna opgegeven nadat ik tig keer alle raad heb opgevolgd. Vanavond een laatste poging gedaan en wonder boven wonder, hij doet het weer! Dus dank!
Reputatie 7
Badge +20
Fijn om te horen, de aanhouder wint! 😉 Mocht het nogmaals voorkomen of de tv-ontvanger blijkt toch niet goed meer te werken dan weet je me te vinden.

Reageer