Beantwoord

ITV ontvanger start steeds opnieuw op

• 1 september 2017
  • 3 reacties
  • 1137 keer bekeken

Een paar dagen geleden heb ik mijn oude tv ontvanger omgeruild voor een ontvanger die geschikt is om ook Netflix te kunnen kijken. Echter, twee keer per dag minimaal start de ontvanger spontaan opnieuw op. Heel irritant als je net iets zit te kijken want na het opstarten moet je weer overnieuw het hele menu doorlopen om weer bij Netflix te komen en verder te kunnen kijken.
Is de ITV ontvanger defect?
icon

Beste antwoord door Paul_ 7 september 2017, 09:17

Hoi @Elmigo, welkom op het forum! Goed dat je één tv-ontvanger hebt omgeruild maar hij hoort niet zo vaak te herstarten natuurlijk. Heb je al een reset gedaan? Wellicht helpt dat. Mocht ook dat niet helpen dan denk ik inderdaad dat ie defect is en dan zorg ik voor een nieuwe. Reageer dan op m'n privébericht.

Ik hoor het graag!

Ik heb niets meer van je gehoord @Elmigo dus ga ik ervan uit dat het via een andere weg is opgelost. Bij vragen weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Elmigo, welkom op het forum! Goed dat je één tv-ontvanger hebt omgeruild maar hij hoort niet zo vaak te herstarten natuurlijk. Heb je al een reset gedaan? Wellicht helpt dat. Mocht ook dat niet helpen dan denk ik inderdaad dat ie defect is en dan zorg ik voor een nieuwe. Reageer dan op m'n privébericht.

Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Badge +24

Ik hoor het graag!

Ik heb niets meer van je gehoord @Elmigo dus ga ik ervan uit dat het via een andere weg is opgelost. Bij vragen weet je ons te vinden.
@Paul_ Ik heb ook sinds een paar weken de nieuwe ontvanger en een abbo op Netflix. Sinds de nieuwe ontvanger hetzelfde probleem. Bij het opstarten van netflix of via menu/overige tv start hij na een paar seconden ineens opnieuw op. Na 6x opnieuw proberen de hoop maar opgegeven. Gewoon TV kijken gaat wel goed. Puur bij overige tc/netflix gaat het fout,

Opnames terugkijken gaat ook goed. Het lijkt mij een bug in de software. De ontvanger staat overigens altijd onder spanning en is altijd verbonden met glasvezel internet. Met de AB zet ik de ontvanger uit. (niet de schakelaar) Alle updates zouden dus aanwezig moeten zijn. Overigens gebeurt het spontaan opstarten niet altijd, maar als het gebeurd moet je 1 dag wachten voordat je weer kunt kijken.

Reageer