Beantwoord

iTV Ontvanger valt uit

• 5 juli 2017
  • 5 reacties
  • 450 keer bekeken

Hallo Forum!

De laatste weken was het erg warm, al snel kwamen we erachter dat de iTV Ontvanger hierdoor uitviel. Nu hebben we de iTV Ontvanger open en bloot naast de tv gezet/gelegd. Alleen nu blijft het kastje maar steeds opnieuw opstarten (met tussenposes van 1,5 uur, alleen op warme dagen). Het kastje is erg warm en daarom halen wij hem vaker uit het stopcontact als wij deze niet gebruiken. Wat moet ik nu doen om te voorkomen dat hij weer opnieuw gaat herstarten?

m,v,g,
Jeremy
icon

Beste antwoord door JeremyK 5 juli 2017, 20:58

Beste @JeremyK, Wat vervelend dat de TV ontvanger steeds uitvalt. Zou je het volgende eens willen proberen? Kijken of dit helpt:
  • Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
  • Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
  • Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
  • Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
  • Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
  • Kies 'Ja' om door te gaan.

De TV-ontvanger wordt nu gereset en de software wordt opnieuw ingeladen. Dit kan enkele minuten in beslag nemen.

Laat je het even weten of het gelukt is? :)

Bedankt! Ik ga dit uitproberen en hopen dat hij dan niet meer uitvalt!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Bij een Arris is het normaal dat ie best warm is, ook in standby.
Dat ie steeds opnieuw opstart... dat hoort niet.
Een KPN moderator zal zich hier de komende uren melden. Ik vermoed zo maar dat ie omgeruild moet worden. Dit klinkt niet als iets dat zomaar hersteld.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @JeremyK, Wat vervelend dat de TV ontvanger steeds uitvalt. Zou je het volgende eens willen proberen? Kijken of dit helpt:
  • Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)

De TV-ontvanger wordt nu gereset en de software wordt opnieuw ingeladen. Dit kan enkele minuten in beslag nemen.

Laat je het even weten of het gelukt is? 🙂

Laat je het even weten of het gelukt is? :)

Bedankt! Ik ga dit uitproberen en hopen dat hij dan niet meer uitvalt!
Reputatie 7
Badge +24
Hey @JeremyK, welkom! Leuk dat je hier je vraag stelt. Hoe staat het ermee? Is het resetten gelukt n.a.v. Dennis z'n instructie en valt ie niet meer uit?
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord @JeremyK dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Reageer