Beantwoord

iTV-ontvanger valt uit en wordt heet

  • 17 August 2019
  • 7 reacties
  • 379 keer bekeken

Goedendag,

mij interactieve kastje valt de laatste tijd wat vaker uit of reset zich, overigens word hij ook heel warm !
Zelf in stand-by modes.

is het tijd om een vervangende ontvanger te ontvangen ?
reset heb ik ook al vaker gedaan;-)

Mvg Dennis

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 August 2019, 11:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @DennisD88

Dat is niet fijn dat ie erg warm wordt, welke TV ontvanger heb je?
Reputatie 5
Badge +4
@DennisD88 Hoe zit het met de voeding?? Zit de juiste originele adapter aan de ontvanger??
Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond.wel kom op het forum. hier zal dan een moderator naar kijken. vul vast u gegeven in en klant nummer. op het forum. die zijn alleen zichtbaar voor de moderator en u zelf. vriendelijk groet. Cornelis 48.
Reputatie 7
Badge +22
@DennisD88 zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN medewerker dit voor jou nakijken.

Zet de gegevens niet in deze topic neer! 😉
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @DennisD88. Wat vervelend dat de tv-ontvanger warm wordt en uit zichzelf opnieuw opstart. Ik zie dat de KPN community al een aantal vragen hebben gesteld, zou je daar een antwoord op willen geven en je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +22
Goedemorgen @DennisD88. Wat vervelend dat de tv-ontvanger warm wordt en uit zichzelf opnieuw opstart. Ik zie dat de KPN community al een aantal vragen hebben gesteld, zou je daar een antwoord op willen geven en je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? We horen graag van je!
@Vikash dat had ik ook al gevraagd:
@DennisD88 zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN medewerker dit voor jou nakijken.

Zet de gegevens niet in deze topic neer! ;)

😂🤣
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @DennisD88. Wat vervelend dat de tv-ontvanger warm wordt en uit zichzelf opnieuw opstart. Ik zie dat de KPN community al een aantal vragen hebben gesteld, zou je daar een antwoord op willen geven en je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? We horen graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer