Beantwoord

Itv ontvanger zonder Netflix

  • 16 May 2019
  • 4 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik heb 2 nieuwe ontvangers geplaatst dit zijn van het type ARRIS maar ik zie hierop tussen de zenders " youtube en Netflix" staan. Terwijl bij mijn eerste ontvanger ( oude) type Motorola niet tussen de zenders staat. Is het mogelijk dat dit bij de motorola ook kan? Zou dat graag willen.
icon

Beste antwoord door L.IJtsma 18 May 2019, 21:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Nee. De oude Motorola's kunnen dat qua software niet aan. (snelheid, beveiligingseisen)

Een Motorola kan gewoon omgeruild voor een moderne ontvanger via deze tool.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi L, welkom hier.

Begrijp ik het goed dat je Netflix en YouTube juist niet wilt zien? Dat is namelijk niet mogelijk. Je kunt wel een persoonlijke zenderlijst maken. Heb ik dit goed begrepen? Ik hoor het graag van je.
Nee wilde juist wel netflix of youtube zien. Maar ben inmiddels al voorzien van een andere ontvanger. De Motorola is omgeruild voor een nieuwere versie! Dus probleem opgelost.
Reputatie 7
Badge +24
Nee wilde juist wel netflix of youtube zien. Maar ben inmiddels al voorzien van een andere ontvanger. De Motorola is omgeruild voor een nieuwere versie! Dus probleem opgelost.

Dan heb ik het verkeerd begrepen. Fijn om te lezen. Je weet me te vinden mocht ik nog iets voor je kunnen doen. 🙂