Beantwoord

itv op computer

  • 13 November 2019
  • 15 reacties
  • 344 keer bekeken

Badge

hoi ek finne kpn itv  woll goed mar it forum ek woll mar ja ek woll it ek op mien computer have as dat mogelijk is ek doch ut soms ek woll op mien tv ek bedoel mien computer  mei gegevens en derom is it woll osa moai en leuk groetnis van anja vdmeer

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door huistijger 15 November 2019, 07:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dit ûnderwerp yn it Frysk liket my wat foar @Nadia ! 

 

 

Badge

EK HAVE AL YERDER REAGEERT MAR TOEN KRIEG EK NIKS WERWEROM MAR NOW DAT EK IT WYTE DAT EK UT EK OP MIEN TELEVISIE KEN KRIJJE DAN FINNE EK DAT REUZE GEWELDIG MOAI AS EK DAN DAT EK ECT SJEN KEN GROETNIS FAN ANJA VDMEER

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Anja.vdmeer 

As ik it goed begryp dan wolle jo de ITV app op jo TV brûke.
Dat is allinich mooglik as jo in Samsung TV of in LG TV hawwe dy't net âlder is as 2017/2018
As jo ​​de app kinne delhealje/ynstallearje, is jo TV geskikt, as dizze net neamd wurdt, dan is jo TV net geskikt foar de app.
As jo ​​mear antwurden wolle, of fragen hawwe, kinne jo better de fraach stelle yn it Nederlânsk as yn it Ingelsk

Als ik het goed begrijp wil je de ITV-app op je TV gebruiken.
Dat kan alleen als je een Samsung TV of een LG TV hebt niet ouder dan 2017/2018.
Als je de app kunt downen, installeren is je TV geschikt, staat hij er niet bij dan is je TV niet geschikt voor de app.
Als je meer antwoorden wilt hebben, of vragen hebt, kun je de vraag beter in het Nederlands of in het Engels stellen.

Reputatie 7
Badge +15

Wolkom @Anja.vdmeer

Ik zie dat @huistijger al vrij volledig heeft gereageerd, als dit inderdaad is wat je bedoelt. Op deze pagina kun je hier meer informatie over vinden. En hier is het algemene topic over dit onderwerp. Mocht je toch iets anders bedoelen of het antwoord niet volledig begrijpen, zou je dit dan kunnen laten weten? 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Anja.vdmeer We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Badge

hoi, ik wil wel email ontmaar geen stalkeer aub met vriendelijke gr   vangen maar niet met rutger ik ken hem niet eens ik vind itv best leuk met briendelijke groeten van anja vdmeer

Badge

dat is woll sa mar dat bedoel ek net ek bedoel dat ek mei mien computer mei de hmdi er tussen  dan  woll op de tele visie hen  ek bedoel ek dat it woll ken  mei mien computer ek k en mien gegevevens op mien telebisie krijje aub ek have een snoer fan hndi  mei freonlijke groetnis fan anja vdmeer

Reputatie 7
Badge +21

hoi, ik wil wel email ontmaar geen stalkeer aub met vriendelijke gr   vangen maar niet met rutger ik ken hem niet eens ik vind itv best leuk met briendelijke groeten van anja vdmeer

Rutger is een KPN-medewerker die zijn uiterste best doet om je te helpen en dat is zeker geen stalker en ook geen spammail wat hij verstuurd.

dat is woll sa mar dat bedoel ek net ek bedoel dat ek mei mien computer mei de hmdi er tussen  dan  woll op de tele visie hen  ek bedoel ek dat it woll ken  mei mien computer ek k en mien gegevevens op mien telebisie krijje aub ek have een snoer fan hndi  mei freonlijke groetnis fan anja vdmeer

Sorry dat ik het zeg, ik kan ook hier geen chocola van maken.
Als ik je nu begrijp dan schrijf je :
---
Dat is wel zo maar dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik met mijn computer met de hdmi er tussen  dan wel op de televisie heb, ik bedoel ook dat het wel kan met mijn computer, ik kan mijn gegevens op mijn televisie krijgen aub, ik heb een kabel van hdmi , met vriendelijke  enz..
-----

Wil je ITV op je computer hebben, bedoel je dat?
Dan moet je de ITV-app van KPN uit de Googlestore of uit de Appstore downloaden.
Of type het volgende webadres in https://www.interactievetv.nl/welkom
Of klik hier

Ik stel voor dat we verder gaan in het Nederlands, dan kunnen er meerdere mensen je helpen.
En het gebruik van leestekens maakt het heel wat duidelijker voor ons.

Verdere correspondentie graag in het Nederlands
Fierdere korrespondinsje asjebleaft yn 't Nederlânsk.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Anja.vdmeer Ik begrijp op dit moment inderdaad ook niet wat je bedoelt, zou je de vraag wellicht iets duidelijker kunnen verwoorden? Dan ga ik je proberen verder te helpen. 

Badge

dat is echt wat ik bedoel en dan ook op de echte televisie met een zwarte kabel hmdi groetnis van anja vdmeer

Reputatie 7

dat is echt wat ik bedoel en dan ook op de echte televisie met een zwarte kabel hmdi groetnis van anja vdmeer

Kan je nog één keer in het Nederlands uitleggen wat je bedoelt.

Reputatie 6
Badge +8

Zover ik begrijp wil OP haar computer via een HDMI kabel op een TV aansluiten en dan via de computer iTV programma’s op de TV kijken.

Dat kan als je TV een HDMI ingang vrij heeft en je computer een HDMI uitgang.

Badge

dat is precies wat ik bedoel en dat kan want ik heb het een heleboe  keren gedaan zo met mijn de computer gegevens op tv net vriendelijke groeten  oh nog dat je moet wek een hdmi kabel hebben

van anja vdmeer

Badge

en die heb ik thuis zo n hdmi kabel dus anja vdmeer

Reputatie 7
Badge +15

@Hsd Bedankt voor de verduidelijking. Deze mogelijkheid is er inderdaad gewoon, als er een HDMI kabel in de laptop/pc wordt gestoken en de andere kant van de kabel in de televisie, dan verstuurd de laptop/pc zijn beeld en geluid signaal via deze kabel. Het enige wat er dan nog moet gebeuren is dat de tv op het juiste invoerkanaal (HDMI kanaal) komt te staan. Op de laptop/pc kan dan bepaald worden wat er gekeken wordt.