Beantwoord

iTV op de KPN app

• 23 november 2018
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik kan niet TV kijken op de App, alle gegevens zijn ingevoerd.
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 november 2018, 20:31

Goedenavond Michelnauta71, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vreemd dat je geen televisie kan kijken op de app, terwijl je wel bent ingelogd. Ik kijk graag met je verder hoe dit komt, en zeker ook hoe we dit kunnen oplossen!

Kan je allereerst aangeven welke melding je krijgt, op het moment dat je de app opent, inlogt en een stream wil bekijken? Of krijg je een zwart scherm, ik ben benieuwd wat er op dat moment gebeurt. Daarnaast raad ik altijd aan om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren, dit helpt vaak ook al! Heeft dat niet geholpen, dan hoor ik graag op welk apparaat je dit probleem ervaart (merk en type toestel) en welk besturingssysteem hierop geïnstalleerd is.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Michelnauta71, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vreemd dat je geen televisie kan kijken op de app, terwijl je wel bent ingelogd. Ik kijk graag met je verder hoe dit komt, en zeker ook hoe we dit kunnen oplossen!

Kan je allereerst aangeven welke melding je krijgt, op het moment dat je de app opent, inlogt en een stream wil bekijken? Of krijg je een zwart scherm, ik ben benieuwd wat er op dat moment gebeurt. Daarnaast raad ik altijd aan om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren, dit helpt vaak ook al! Heeft dat niet geholpen, dan hoor ik graag op welk apparaat je dit probleem ervaart (merk en type toestel) en welk besturingssysteem hierop geïnstalleerd is.

Dit is wat ik in mijn scherm krijg...kan dus niet de gewone kanalen bekijken
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond! Dat is inderdaad niet veel.. heel wat anders dan wat je zou moeten zien. Op welk toestel heb je deze app geïnstalleerd? Er zijn namelijk een paar apparaten waar het momenteel niet optimaal op werkt, én de oude iTV app wordt geleidelijk uitgefaseerd. Ik zou sowieso willen aanraden om de app te verwijderen, opnieuw te installeren en opnieuw erop in te loggen met je gegevens! 😉
Reputatie 7
Badge +20
@michelnauta71, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het inmiddels (vanzelf) opgelost, of heeft het opnieuw installeren hierin geholpen? Ik hoor graag of ik nog iets voor je kan betekenen hierin!

Reageer