Beantwoord

ITV op ipad loopt vast

• 6 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 684 keer bekeken

Als ik op de ipad KPN iTV gebruik dan loopt deze na 1 minuut vast, het geluid gaat door maar beeld staat stil; dit is zo sinds enkele maanden. Het internet werkt verder goed met een redelijke snelheid 40 Mbit dus daar lijkt het niet aan te liggen. De app is steeds geüpdatet. Weet iemand een oplossing ?
icon

Beste antwoord door Arthur8651 6 oktober 2017, 14:34

ik heb nu verbinding gemaakt met 5 MHz en het lijkt dat het probleem is opgelost!
Nogmaals dank!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Als ik op de ipad KPN iTV gebruik dan loopt deze na 1 minuut vast, het geluid gaat door maar beeld staat stil; dit is zo sinds enkele maanden. Het internet werkt verder goed met een redelijke snelheid 40 Mbit dus daar lijkt het niet aan te liggen. De app is steeds geüpdatet. Weet iemand een oplossing ?

de app is ge-update zeg je, maar het besturings-systeem ook?
Als het goed is heb je nu IOS 11
ja besturing is OIS 11.0.1 dus dat moet geen probleem zijn
Reputatie 7
Badge +19
Hier is geen probleem wat dat betreft, om welke iPad gaat het?
En welke experiabox heb je?
betreft ipad air2
experiabox ZXV10 H220N
Reputatie 7
Badge +19
Ik geloof dat de iPad air2 ook 5 Mhz ondersteund
Hoe maak je verbinding met je iPad?
Ik denk via 2,4 mhz ?
Kun je via 5 ghz verbinding maken?
Lukt dat niet dan kun je het 2,4Mhz ook een ander kanaal geven, dat wil ook vaak helpen.
gaat inderdaad via 2.4 Mhz. weet niet of ik een 5 Mhz verbinding kan maken, het wordt wel ondersteund door de ipad. zal eerst een een ander kanaal proberen; bedankt voor de reacties.
ik heb nu verbinding gemaakt met 5 MHz en het lijkt dat het probleem is opgelost!
Nogmaals dank!
Reputatie 7
Badge +19
Fijn! Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer