Beantwoord

iTV op iPad werkt niet.

• 4 december 2018
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Als ik al de revieuws lees op dit onderwerp en dat zijn er nogal wat met dezelfde problemen dat iTV op ipad niet werkt vaak stil valt geluid gaat wel door maar beeld valt stil
moet hoognodig eens iets aan gedaan worden
het is een grote ergernis.
icon

Beste antwoord door huistijger 4 december 2018, 05:21

Hallo @Justina
Zorg dat je de nieuwste update hebt van IOS
In elk geval IOS 10.4 of hoger.
Toch is het altijd aan te bevelen om de nieuwste software te installeren met oog op je veiligheid en ook met het oog op het installeren van apps die alleen maar op de nieuwe software werken zoals ITV.
Kan dit niet omdat je iPad te oud is dan heb je helaas pech. en zou ik sterk er over denken om een nieuwe te kopen als ik je was, want veiligheid is tegenwoordig heel wat waard.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Justina
Zorg dat je de nieuwste update hebt van IOS
In elk geval IOS 10.4 of hoger.
Toch is het altijd aan te bevelen om de nieuwste software te installeren met oog op je veiligheid en ook met het oog op het installeren van apps die alleen maar op de nieuwe software werken zoals ITV.
Kan dit niet omdat je iPad te oud is dan heb je helaas pech. en zou ik sterk er over denken om een nieuwe te kopen als ik je was, want veiligheid is tegenwoordig heel wat waard.
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Justina, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het klopt inderdaad dat er wat issues waren en nog steeds zijn met de iTV app op bepaalde apparaten. Echter, zou dit voor Apple producten verholpen moeten zijn op het moment dat je de nieuwste update van iOS hebt zoals aangegeven wordt! Zou je dit willen controleren, en indien nodig updaten?

Mocht dat niet werken, hoor ik graag welke iPad je precies hebt, welke iOS hierop geïnstalleerd is én of je op dat moment gebruik maakt van WiFi thuis of een mobiel netwerk / hotspot!
Reputatie 7
Badge +20
@Justina, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je hier nog problemen mee?

Reageer