itv op iphone

• 7 mei 2012
  • 7 reacties
  • 10785 keer bekeken

heb nu al een hele lange tijd de itv voor iphone app, maar zoals al eens gecommuniceerd is naar klanten via verschillende wegen is het nog steeds niet mogelijk om tv te kijken via de app. in de (bedroevende recencies) van de app klagen mensen hier steen en been over maar er word zover ik weet niks aan gedaan. er staat zelfs in de beschrijving van de app dat het ''binnenkort'' mogelijk is om tv te kijken via de app (maarja dat staat er al sinds ie heeeeel lang geleden in de appstore is gekomen).

wat nu kpn, waneer word hier eens wat aan gedaan?? of haal in ieder geval dan de tekst uit de beschrijving van de app dat het ''binnenkort'' mogelijk is om tv te kijken.

7 reacties

Kan er dan niemand van kpn hier antwoord op geven binnen 24 uur? Lekkere service weer.
Reputatie 7
Badge +12
Beste Siegers,

Hartelijk dank voor uw bericht, ik neem uw vraag in onderzoek en ga voor u uitzoeken wat de huidige status van het online televisie kijken op de iphone is. Zodra ik u verdere informatie kan verschaffen, zal ik dit in dit topic melden.

Met vriendelijke groet,

Allart

Is er al meer bekend na 5 dagen? Ik ben erg benieuwd namelijk, samen met alle mensen die de app de laatse tijd een recensie in de app store hebben gegeven. Er klagen namelijk nog steeds dagelijks mensen, en het zou wel zo netjes zijn van kpn als dit zsm is opgelost.
Reputatie 3
Badge +5
Hallo Siegers,

Ik heb even bij Allart geinformeerd er is helaas nog geen nieuws over een oplossing/update van de ITV Online Iphone App. Mocht er meer informatie zijn dan posten wij dat op het forum en brengen u op de hoogte hiervan.

Met vriendelijke groet,

Daan

Het is toch biet te geloven zeg, het topic is 11 dagen geleden gestart en nog steeds geen oplossing. Weet er dan niemand bij KPN iets van die app af, kan het mij niet voorstellen. Het is gewoon weer een gemiste kans van KPN zoals zovelen de lastste tijd.
Reputatie 2
Badge
KPN is slechts een Provider!

Klaag dus niet bij hun. Die hebben de app niet gemaakt.

Tuurlijk is kpn maar een provider en hebben hun de app mischien niet zelf ontwikkeld, maar het hoeft toch geen twee weken of meer te duren om een app ontwikkelaar te spreken en te vragen om de tekst in de omschrijving aan te passen. Of om de ondersteuning voor tv eindelijk er in te bakken. Als je kijkt naar de recencies zijn mensen namelijk niet bepaald te spreken over deze misleiding. Ik hoop dan ook dat kpn nu eens een duidelijk antwoord heeft, want het is eigelijk te gek voor woorden dat het al zo lang moet duren om een reactie met antwoord te krijgen.

Reageer