Beantwoord

ITV op laptop na enige tijd bevroren beeld en geluid

• 3 februari 2018
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb dit probleem ook nog steeds.
Met wifi op mijn laptop Alles werkt prima, tot ik KPN-ITV online gebruik. Dan is er na enige tijd een bevroren beeld en geluid.

Admin: post afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Joran 8 februari 2018, 16:11

Ah, ik had niet door dat je de app gebruikt. De Windows 8/10 app wordt helaas niet meer ontwikkeld. De laatste versie blijft wel gewoon beschikbaar in de Windows Store maar werkt niet optimaal. Ik denk dat je het beste de website kunt blijven gebruiken.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Frits! Erg vervelend TV kijken op deze manier. Werken sites als Youtube wel goed op deze laptop? Welke browser gebruik je?
Ja daar heb ik geen problemen mee. Als ik met MS Edge via de site kijk gaat het ook goed voor zover ik kon waarnemen. Maar via de APP gaat het met horten en stoten. Soms minuten lang gaat het goed, maar soms ook in eens dat het geen minuut meer duurt.
Reputatie 7
Badge +27
Ah, ik had niet door dat je de app gebruikt. De Windows 8/10 app wordt helaas niet meer ontwikkeld. De laatste versie blijft wel gewoon beschikbaar in de Windows Store maar werkt niet optimaal. Ik denk dat je het beste de website kunt blijven gebruiken.
Bedankt voor je antwoord. Dat vind ik erg jammer. Een app gebruiken vind ik een stuk handiger.
Waarom wordt dit niet naar alle klanten gecommuniceerd, beste Joran/KPN. Is Frits van Leeuwen de enige klant die dit moet weten ?
Voor de volledigheid: wat is het websiteadres ?
Reputatie 7
Badge +27
Terecht punt Dees, ik weet de reden niet. Ik stuur een verzoek naar het ontwikkelteam om dit op de Windows Store pagina te vermelden.

Het websiteadres is https://interactievetv.nl/

Reageer