Beantwoord

Itv op laptop wil niet werken

• 23 november 2017
  • 2 reacties
  • 229 keer bekeken

Nadat ik mijn laptop heb geupgrade naar windows10 werkt iTV niet meer op mijn laptop. Ik heb alle links, itvonline.nl en interactievetv.nl uit geprobeerd. Ik krijg dan de melding dat ik niet verbonden ben met mijn thuisnetwerk. de itv app op de tablets en mobiel werken wel. ook heb ik in plaats van de website itvonline.nl de app uit de windows store geprobeerd maar werkt ook niet. Het contact met de klantenservice mocht ook niet baten die vertelde dat het met een laptop niet kan. Heeft iemand een oplossing.
icon

Beste antwoord door Justin_ 1 december 2017, 08:57

Hoi Brsoundman, welkom op het forum! Vervelend dat je op jouw laptop steeds deze melding krijgt. Als je wel verbonden bent met jouw thuisnetwerk en ingelogd bent op iTV Online met de juiste abonnementsgegevens, dan gaat er in onze systemen iets mis.

Gelukkig is dit relatief eenvoudig op te lossen. 🙂 Spijtig dat onze klantenservice je hierbij niet verder kon helpen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Je hebt nog niet op m'n privébericht gereageerd, Brsoundman. Betekent dit dat jouw probleem inmiddels verholpen is? Daar ga ik van uit! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Brsoundman, welkom op het forum! Vervelend dat je op jouw laptop steeds deze melding krijgt. Als je wel verbonden bent met jouw thuisnetwerk en ingelogd bent op iTV Online met de juiste abonnementsgegevens, dan gaat er in onze systemen iets mis.

Gelukkig is dit relatief eenvoudig op te lossen. 🙂 Spijtig dat onze klantenservice je hierbij niet verder kon helpen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt nog niet op m'n privébericht gereageerd, Brsoundman. Betekent dit dat jouw probleem inmiddels verholpen is? Daar ga ik van uit! 🙂

Reageer