Beantwoord

itv op mi-box

  • 11 March 2021
  • 11 reacties
  • 1295 keer bekeken

Beste , 

Sinds kort ben ik in bezit van een mi-box met de reden dat ik mijn tv ontvanger kon weglaten en hiervoor de mibox ( chromecast ) kon gebruiken. Nu kan ik helaas de itv app niet vinden tussen alle apps die de box te bieden heeft. De mi box werkt met androidt . Klopt het dat itv niet beschikbaar is hiervoor of is er misschien een andere oplossing? P.s streamen via ipad lukt wel maar het zou top zijn als er een simpelere oplossingen zou zijn.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 15 June 2021, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +8

De ITV app is hierop inderdaad niet beschikbaar. Je blijft dan de cast optie vanuit de app op je toestel houden om te kunnen kijken.

Die is daar niet op beschikbaar.

Er is alleen een app voor smartphone’s en tablets (Android en iOs), Televisies van Samsung (Tizen) en LG (WebOS).

Het ene Android is niet hetzelfde als het andere.

KPN heeft alleen apps voor het meestgebruikte. Met smartphone's en tablets wordt al dik 99 % 'gedekt’? Er zijn geen ondersteunde mediaboxen. Apple TV dus ook niet.

Dat is toch niet best heeee... 

Ziggo heeft het wel…....

Ach, zo heeft elk bedrijf weer iets wat een ander niet heeft.

Ziggo heeft geen app voor Samsung en LG televisies. Dat vinden Ziggo abonnee's weer “oneerlijk”.

Hallo, is hier inmiddels als verandering in gekomen nu kpn bredere ondersteuning biedt voor 'android tv' in het algemeen?

Zit er ook op te wachten…

Hoi, De Android-TV app staat inmiddels een dag of 10 live (in de store) inderdaad.

Het is wel, nog, een bèta versie.

Mogelijkheden wel véél beperkter dan via decoder.

@Dirk66Kk@tom532 

 

Ah super bedankt. Helaas kan ik er nog niet mee inloggen? Anderen wel? 
 

 

Helaas kan ik er nog niet mee inloggen?

Lukt het niet met KPN ID én niet met Abonnementsnummer/pincode?

! Deze app werkt alleen op je eigen internetaansluiting van kpn bij je thuis.

Inmiddels gelukt! 
super blij mee! Bedankt voor het melden, ik was nog niet op de hoogte van de beschikbaarheid!!

Reputatie 7
Badge +24

Helaas kan ik er nog niet mee inloggen?

Lukt het niet met KPN ID én niet met Abonnementsnummer/pincode?

! Deze app werkt alleen op je eigen internetaansluiting van kpn bij je thuis.

Inmiddels gelukt! 
super blij mee! Bedankt voor het melden, ik was nog niet op de hoogte van de beschikbaarheid!!

Top!