Beantwoord

iTV op pc meldt "Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk"

• 21 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 227 keer bekeken

Badge
Ik probeer op mijn pc naar interactieve tv te kijken maar krijg onderstaande melding;
"Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen."

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden, topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Justin_ 28 oktober 2017, 19:44

Hoi Andre, welkom op het forum! Balen dat je last hebt van dit probleem. Wjb slaat de spijker op z'n kop. Als je wel verbonden bent met je thuisnetwerk en je krijgt deze melding, dan gaat er iets mis in 1 van onze achterliggende systemen. Gelukkig kan ik dit voor je oplossen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.Ha Andre, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je via een andere weg contact gehad met onze klantenservice? Ik hoop dat deze melding inmiddels verdwenen is en je gewoon via je pc gebruik kunt maken van iTV Online. :)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dit is zeer waarschijnlijk een eenvoudig administratief probleem bij KPN waarbij de koppeling tussen jouw TV abonnement en jouw Internet abonnement verloren is gegaan.
Helaas ben je absoluut niet de eerste die dit ervaart.
Gelukkig is het probleem makkelijk te verhelpen en ik hoop dan ook dat er snel iemand van het KPN Webcare team zal reageren om dit voor jou te gaan regelen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Andre, welkom op het forum! Balen dat je last hebt van dit probleem. Wjb slaat de spijker op z'n kop. Als je wel verbonden bent met je thuisnetwerk en je krijgt deze melding, dan gaat er iets mis in 1 van onze achterliggende systemen. Gelukkig kan ik dit voor je oplossen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Andre, welkom op het forum! Balen dat je last hebt van dit probleem. Wjb slaat de spijker op z'n kop. Als je wel verbonden bent met je thuisnetwerk en je krijgt deze melding, dan gaat er iets mis in 1 van onze achterliggende systemen. Gelukkig kan ik dit voor je oplossen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.Ha Andre, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je via een andere weg contact gehad met onze klantenservice? Ik hoop dat deze melding inmiddels verdwenen is en je gewoon via je pc gebruik kunt maken van iTV Online. :)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer