Beantwoord

Itv op tablet

• 21 mei 2018
  • 3 reacties
  • 231 keer bekeken

Sinds een vorige update van itv kpn kan ik geen tv meer kijken op de tablet.
Gemeld bij kpn. Probleem bekend bij kpn wordt aan gewerkt maar ondertussen al 6 weken niets meer gehoord van kpn.
Bij starten kom je tot het keuze menu welke zender je wilt selecteren. En dan komt er een mededeling "storing bij het starten van de video"!!
De gewone tv en op mijn samsung telefoon werkt het goed
HELP wat moet ik met kpn??
icon

Beste antwoord door Joran 22 mei 2018, 19:49

Welkom op het forum gavdw! Er zijn enkele toestellen waarop de app op dit moment niet werkt. Dat zijn diverse Huawei toestellen (met een HiSilicon chipset) en toestellen met een Mediatek chipset. Zie ook dit bericht. Het spijt me dat de oplossing zoveel tijd in beslag neemt, het blijkt een flinke opgave om dit te herstellen. Hopelijk is er snel witte rook zichtbaar. Je ontvangt automatisch een update van de app die dit probleem verhelpt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum gavdw! Er zijn enkele toestellen waarop de app op dit moment niet werkt. Dat zijn diverse Huawei toestellen (met een HiSilicon chipset) en toestellen met een Mediatek chipset. Zie ook dit bericht. Het spijt me dat de oplossing zoveel tijd in beslag neemt, het blijkt een flinke opgave om dit te herstellen. Hopelijk is er snel witte rook zichtbaar. Je ontvangt automatisch een update van de app die dit probleem verhelpt.
wij hebben eenTablet : Lenovo TB3-X70F
Android 6.0
Kernel-versie 3.18.19
Reputatie 7
wij hebben eenTablet : Lenovo TB3-X70F
Android 6.0
Kernel-versie 3.18.19
Ook die heeft een MediaTek chipset waarmee dus problemen zijn.
Zie: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-nieuwe-itv-app-van-kpn-met-chromecast-ondersteuning-448351/index13.html#post608051

Reageer